خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه محمد رسول الله(ص):

هدف جنگ ترکیبی دشمن، تغییر نظام ادراکی جوانان است/فتنه های دشمنان آزمون هایی است که انقلاب اسلامی را قوی تر می کند

دکتر یزدانی گفت: وقتی ذهن و فکر جوان با شبکه های معاند و حرف های آنها شکل بگیرد به جای اینکه به فکر ساختن کشور باشد برای ویرانی و آشوب در کشور انگیزه پیدا میکند.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۲۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

هدف جنگ ترکیبی دشمن، تغییر نظام ادراکی جوانان است/فتنه های دشمنان آزمون هایی است که انقلاب اسلامی را قوی تر می کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ دکتر محمد یزدانی معاون سیاسی محمد رسول الله(ص) تهران در نشست جهاد تبیین که با حضور وابستگان سپاه گرگان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار گردید عنوان کرد: روابط ایران اسلامی با نیروهای مقاومت در منطقه، از نوع پول پاشی و روابط تهدیدی نیست، ایران اسلامی برای تمامی هم پیمان های خود استقلال سیاسی قائل است.
وی افزود: کشوری مانند آمریکا به بهانه 11 سپتامبر 20 سال در افغانستان چپاول کرد و آخر هم کشور را به طالبان تحویل داد اما کشور ما داعیه دار وحدت و صلح هست، اگر در مناطق اهل تسنن هم بعضی اوقات فتنه هایی صورت میگیرد به واسطه فتنه انگیزی آل سعود است.
یزدانی در ادامه تاکید کرد: قطعا اگر مقاومت نیروهای مقاومت نبود، ما امروز باید مانند دیگر کشورها در شهر های خودمان با جبهه استکبار روبرو میشدیم.
وی ضمن اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: جنگ ترکیبی قدمت تاریخی دارد؛ در جنگ هایی که در طول تاریخ رخ داده است از ابزار تفرقه انگیزی و غبار آلود کردن فضا برای عدم تشخیص حق و باطل استفاده می کردند، به طور مثال جمله معروف فلیپ دوم "تفرقه بنداز و حکومت کن"، نشان میدهد تفرقه افکنی و جنگ شناختی و ترکیبی قدمتی تاریخی دارد.
هادی سیاسی کشور تصریح کرد: در قرن 21، جنگ ترکیبی ابعاد گسترده تری پیدا میکند و ابزار الکترونیک و مدرن هم پای کار می آید؛ ابزار جنگ ترکیبی آن قدر بر نظام ادراکی جوان تاثیر می گذارد که به جای اینکه دست حافظ امنیت خود را بفشارد و قدردان او باشد نارنجک دستی به سمت او پرتاب میکند و بسیجی آتش میزند.
وی افزود: وقتی نظام ادراکی جوانان در جنگ شناختی و جنگ روایت ها به سمت اهداف دشمن سوق پیدا کرد همین میشود که جوان ادراک را کنار میگذارد و به سمت حافظ امنیت خود حمله میکند؛ این نتایج جنگ شناختی است.
یزدانی در ادامه خاطرنشان کرد: وظیفه ما در جهاد تبیین این است که چراغ هدایت گری را در جامعه بیفکنیم و به جوان بگوییم آفات مخاطب قرار گرفتن در فضای مجازی چیست، عمل و رفتار جوانان را باید با توجه به آنها و ملتفت کردنشان در ابعاد گوناگون اصلاح و کنترل کرد.
وی ادامه داد: وقتی ذهن و فکر جوان با شبکه های معاند و حرف های آنها شکل بگیرد به جای اینکه به فکر ساختن کشور باشد برای ویرانی و آشوب در کشور انگیزه پیدا میکند. باید در جنگ شناختی به جوانان بفهمانیم که روایت اول لزوما روایت درست و واقعیت نیست.
معاون سیاسی سپاه محمد رسول الله(ص) در پایان گفت: این فتنهه ها آزمون هایی است که مارا قوی تر میکند، ریزش و رویش ها دارد و باعث رشد انقلاب و جمهوری اسلامی میشود. زمانی که فتنه اخیر خنثی شد کشوری مانند عربستان فهمید که برای فعالیت در منطقه باید در زمین ایران بازی کند و برای مذاکره با یمن به صنعا برود و مذاکره کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار