فرماندار بروجن:

کار جهادی برخاسته از تفکر خدمت رسانی و عدالت محوری است

به منظور تقویت و ارتقای سطح کمی و کیفی گرو‌های جهادی بسیج و هماهنگی در اجرای پروژه های محرومیت زدایی، جلسه کارگروه سازندگی در ناحیه مقاومت بسیج بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۱۰۲۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت معاونت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بروجن و به منظور تقویت و ارتقای سطح کمی و کیفی گرو‌های جهادی بسیج و هماهنگی در اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در سطح شهرستان جلسه کارگروه سازندگی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فرماندار، مسئولین شهرستان، فرماندهی ناحیه و فرماندهان حوزه‌های مقاومت تشکیل شد، فرماندار شهرستان بروجن با بیان اینکه کار جهادی برخاسته از تفکر خدمت رسانی و عدالت محوری است، گفت: گروه‌های جهادی متعلق به انقلاب و مردم هستند و دغدغه آنها معیشت، اقتصاد و حل مشکل مردم است.

سرهنگ عظیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجن با اشاره به اینکه بسیج سازندگی از اول انقلاب در هر عرصه‌ای که مورد نیاز کشور بوده برای کمک به مردم پیش‌قدم بوده‌ است، افزود: بسیج سازندگی با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی، کمک به مستضعفین و حل مشکلات گام برمی‌دارد.

در ادامه، حاضرین در جلسه جهت هماهنگی پروژه‌های محرومیت زدایی در عرصه های مسکن مددجویی، عمران مساجد، لایروبی قنوات، احداث کارگاه‌های اشتغالزایی و ... در سطح شهرستان و حمایت از گروه‌های جهادی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار