خبرهای داغ:

تشییع مادر شهیدان فتحی به دست مردم شهید پرور شهرستان بهبهان

پیکر این مادر شهید پس از وداع با فرزندان شهید خود از گلزار شهدای شهرستان بهبهان تشییع و به جایگاه ابدی خود در امام زاده علی علیه السلام بدرقه و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۵۱۰۵۲۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان ، مادر شهیدان فتحی بعد از ظهر روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم تشییع و به سمت جایگاه ابدی خود به خاک سپرده شد .

پس از اقامۀ نماز بر پیکر آن مرحومه، مردم و مسئولان شرکت کننده در این مراسم با مدّاحی یکی از مدّاحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به عزاداری برای این مادر گرانقدر شهید پرداختند.

 

 مرحومه ماه زری آپرا، مادر شهیدان والامقام بارونی و احسان فتحی از شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها به دلیل کهولت سن، جان به جان آفرین تسلیم کرد و در بهشت، مهمان فرزندان شهیدش شد.

 

شهید بارونی فتحی از شهدای دوران دفاع مقدس در عملیات غرور آفرین خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است و بعد از مدتی در سال ۱۳۶۹ پیکر پاک این شهید تفحص و به خاک سپرده شده است.

 

شهید مدافع حرم احسان فتحی در ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۹ همزمان با بازگشت پیکر برادر شهیدش دیده به جهان گشوده است و سرانجام بعد از گذراندن زندگی سخت و پرتلاطم به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمده و در آخرین ماموریت خود ۱۶ آذر ماه ۱۳۹۴ در سوریه جهت دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها به درجه رفیع شهادت نائل آمده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها