خبرهای داغ:
در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛

اعزام ۳ هزار نفر به اردوهای راهیان نور غرب کشور

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اعزام کاروان ۴۰۰ نفره به اردوی راهیان نور غرب کشور، این برنامه را شروع مانور عملیات بزرگ راهیان نور غرب کشور خواند و گفت قریب به ۳هزار نفر در فصل تابستان اعزام خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۵۱۰۴۳۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

سرهنگ ممبینی، مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به مراسم افتتاحیه راهیان نور غرب کشور در کرمانشاه ، بزرگداشت عملیات بازی دراز انجام شد گفت:  یک کاروان ۴۰۰ نفره از استان خوزستان اقشار مختلف بسیج محلات بسیج کارگری ادارات و خادمین شهدا شرکت کردند.

سرهنگ ممبینی ادامه داد: این برنامه شروع مانور عملیات بزرگ راهیان نور غرب کشور خواهد بود و قریب  به ۳هزار نفر در فصل تابستان اعزام خواهیم داشت.

 

وی با تاکید بر اجرای سایر فعالیت های مرتبط با رزمایش راهیان نور در جنوب و جنوب غرب گفت سعی داریم  راهیان نور دریایی را هم راه اندازی کنیم .

 

وی افزود: برای مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) یک کاروان با جمعیت بیش از ۵ هزار نفر در نظر گرفتیم هماهنگی ها در حال انجام است و در ایام رحلت امام به موازات آن یک کاروان بیش از ۵۰۰۰ نفر از استان خوزستان از اقشار مختلف مساجد محلات تا ادارات دانشجویان و دانش آموزان در این مراسم شرکت خواهند کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار