خبرهای داغ:

مادر شهید مدافع حرم شهرستان بهبهان آسمانی شد

فرمانده و پرسنل سپاه ناحیه بهبهان درگذشت نابهنگام مادر ، اولین شهید مدافع حرم شهرستان بهبهان شهید احسانی فتحی را خدمت خانواده ایشان و مردم شهید پرور شهرستان بهبهان تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۵۱۰۰۴۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان؛

سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده سپاه ناحیه بهبهان در پیام تسلیت خود آورده است:صبر  و شکیبایی مادران شهدا که عزیزان خود را در راه ترویج و اعتلای آرمان ها و ارزشهای والای انقلاب اسلامی هدیه کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر و ایمان این بانوان مومن و والا مقام نیست.

 

خبر درگذشت بانوی مومنه، مادر شهیدان فتحی که نشان پرافتخار مادر شهید معزز  و مدافع حرم «احسان فتحی » و شهید 《بارونی فتحی 》را بر سینه داشت، موجب تأثر و تألم گردید.

 

این بانوی فداکار با تربیت فرزندانی مؤمن ومتعهد به آرمان های نظام و انقلاب و تحمل سختی ها و مشکلات فراوان اسوه صبر و بردباری گردید و شهید احسان فتحی به عنوان نخستین شهید مدافع حرم شهرستان بهبهان که مایه افتخار و عزت برای مردم این دیار به شمار می رود را به دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها تقدیم نموده است .

 

 ضایعه درگذشت این بانوی فداکار و ایثارگر مادر دو شهید را به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده محترم و مکرم ایشان و مردم شهید پرور و و‌لایت مدار شهرستان بهبهان تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقیده‌ی سعیده علو درجات، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان به ویژه بستگان و بیت محترم، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها