خبرهای داغ:
رییس اداره ورزش اسدآباد:

نداشتن مجوز و عدم رعایت زمان توسط باشگاه‌های بدنسازی تخلف است

همدان- رییس اداره ورزش اسدآباد با انتقاد از برخی باشگاه‌های بدنسازی گفت: نداشتن مجوز و عدم رعایت زمان سانس بانوان و آقایان برخی باشگاه‌های بدنسازی تخلف است
کد خبر: ۹۵۰۹۹۳۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی صمد پناهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید سرزده از چند باشگاه بدنسازی سطح شهر متاسفانه شاهد مشکلاتی بودیم که لازم است متصدیان این باشگاه ‌ا نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

وی تصریح کرد: بارها به این باشگاه‌ها متذکر شده‌ایم نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند اما متاسفانه حرکتی انجام نشده که این مورد تخلف است.

رییس اداره ورزش اسدآباد افزود: عدم رعایت ساعت سانس بانوان و آقایان مطابق صورتجلسه تخلف دیگری است که این باشگاه‌ها مرتکب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در جلسه‌ای با حضور مسئولین باشگاه‌ها و نهادهای مرتبط ساعت فعالیت آقایان و بانوان (با نظر خود باشگاه‌ها) تصویب شد، افزود: متاسفانه باشگاه‌ها سانسی را که خودشان ارائه کرده‌اند رعایت نمی‌کنند.

صمدپناهی همچنین به عدم رعایت شئونات اسلامی، ایرانی در برخی باشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: مجموع این اقدامات تخلف بوده و اگر باشگاهی نسبت به رفع این تذکرات اقدام نکند با هماهنگی دستگاه محترم قضا پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار