خبرهای داغ:
در گفتگوی اختصاصی خبرگزاری بسیج؛

معلم جامع و کامل از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی

روحانی بسیج دانشجویی عنوان کرد: حضرت آقا به شهید مطهری لقب معلم کامل را دادند به دلیل اینکه شهید مطهری زمان شناس و تعلیم دهنده بروزترین مفاهیم زمان خودش بود. چیزی که در وجود و ذهن تعلیم دهنده خالی است.
کد خبر: ۹۵۰۹۶۱۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳

معلم جامع و کامل از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شیری، روحانی بسیج دانشجویی در گفتگ با خبرنگار بسیج در خصوص روز معلم افزود؛ معلم ابتدا خواندن و نوشتن به شاگرد ابتدایی یاد می دهد، آن چیزی که دانش آموز نمی داند و مورد نیازش است و باید یاد بگیرد. معلم آن چیزی که همه می دانند را تعلیم نمی دهد و معلمی به معنی یادآوری دانسته ها نیست.

 

 وی در خصوص شخصیت شهید مطهری عنوان نمود ؛ شخصیت شهید مطهری یک شخصیت نیازشناس،زمانه شناس و جامعه شناس بود. 

 

شیری اضافه کرد ؛ با علم آموزی می توان به پیشرفت جوامع کمک کرد همان طور که می توان با علم به نابودی جوامع ضرر رساند . 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شیری در خصوص تقوا گفت: تمام ضررهایی که بشر در طول تاریخ به خودش دیده است بخاطر علم بوده است، عده ایی علم بدون تقوا داشتند و سوء استفاده کردند و عده ایی علم نداشتند و ساده بودند و گول عالمان بی تقوا را خوردند و این گونه شد که بمب اتم درست می شود و هزاران نفر قربانی می شود. 

 

وی در پایان اضافه نمود؛ جامعه مومن و انقلابی باید با سواد و با تقوا  و جامعه شناس زمان خود شوند چرا که کفار اگر زودتر به این علوم برسند جهت منافع و هوس های خودشان از این علوم استفاده سوء می برند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار