خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر:

دشمنان برای رسیدن به اهداف پلید خود در ایران اسلامی حجاب و غیرت را مورد هدف قرار داده اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف پلید خود در ایران اسلامی حجاب و غیرت را مورد هدف قرار داده اند.
کد خبر: ۹۵۰۹۴۸۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین یعقوب تیشه کنی اظهار کرد: در فتنه اخیر دشمنان با شعار فریبنده «زن، زندگی،آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» بدنبال عفت‌زدایی و غیرت‌زدایی در جامعه بودند و میخواستند که دختران و پسران ما را به انحراف بکشانند اما شهید حمید رضا الداغی با اهداء جان خود ثابت کرد که جوانمردی، ایثار و از خودگذشتگی برای حفظ و حراست از نوامیس همچنان در خون و رگ جوانان این کشور وجود دارد. 

وی در ادامه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی و آرمان شهر شورشیان «زن، زندگی،   آزادی» قصد دارند که جامعه ایران را با به انحراف کشاندن جوانان به فساد بکشانند اما تا زمانی که مدافعان نوامیس و جوانان غیرتمند وجود دارند این امر هرگز محقق نخواهد شد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر خاطر نشان کرد: مدافعان شعار «زن، زندگی،   آزادی» بدنبال برهنگی و بی‌بندوباری زنان در جامعه می‌باشند و این شعار برای آن‌ها به یک آرمان و ارزش تبدیل شده است اما مردم جامعه همواره در مسیر شهدا و آرمان‌های اسلامی حرکت کرده‌اند و هرگز اجازه چنین زیاده خواهی‌هایی را به دشمنان و ارازل و اوباش در جامعه نخواهند داد که ارزش و کرامت زن را در جامعه اسلامی دچار خدشه نمایند. 

حجت الاسلام والمسلمین تیشه کنی تاکید داشت: دستگاه قضاء باید با هنجار شکنان و مخلان به نظم در جامعه و افرادیکه بدنبال قبح‌شکنی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند برخورد قاطع نماید و در حق قاتلان شهید حمید رضا الداغی اشد مجازات را اعمال نماید 

ارسال نظرات
آخرین اخبار