خبرهای داغ:

برگزاری جلسات اخلاق و احکام کسب و کار در هندیجان

در هفته عقیدتی و سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مطهری، با همکاری بسیج اصناف ، اتاق اصناف و صنعت ، معدن و تجارت هندیجان جلسات اخلاق و احکام شرعی کسب و کار با شعار سال مهار تورم و رشد تولید برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۹۲۸۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، با حضور صنوف مختلف آقا و خانم در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان جلسه اخلاق و احکام کسب و کار ویژه صنوف با پیگیری های بسیج اصناف برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفر بنی سعید هادی سیاسی و امام جمعه موقت شهرستان هندیجان با تبریک هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت سالروز شهادت استادشهیدآیت الله علامه مطهری اظهار داشت : از حضور صنوف دراین کلاس های آموزشی تقدیر و تشکر می شود و این کلاس های آموزشی برای آگاه بخشی در کسب و کار و مسائل شرعی که قبل صدور مجوز پروانه کسب برای داوطلبان واحدهای صنوف با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری با نامگذاری شعار سال مهارتورم و رشد تولید برگزار گردید.

 

وی افزود : احکام شرعی و فراگیری احکام کسب و کار، بیان ارزش بازار در اسلام و تشریح اقسام خرید و فروش و پرهیز از معاملات حرام و اخلاق‌مداری و اعتقاد از مواردی هستند که بایستی توجه بشود.

 

حجت الاسلام والمسلمین بنی سعید با توجه به اخلاق مداری و دین داری و روایات و احادیث اهل بیت علیه السلام بیان کرد : برای داوطلبان واحدهای صنوف شهرستان هندیجان از اخلاق مداری و خوش رفتاری و انصاف و صبر و اخلاص در کسب و کار مواردی یادآوری شد و بهترین راهنما توجه ویژه به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) واهل بیت علیه السلام و بزرگان دینی و مقام معظم رهبری است

 

خبرنگار هندیجان محمدرضاشعبانی

برگزاری جلسات اخلاق و احکام کسب و کار در هندیجان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار