خبرهای داغ:

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با رزمندگان دیدار کرد

به مناسبت روز کار و کارگر فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه همراه با رئیس اداره کار شهرستان با جمعی از ایثارگران کرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۷۷۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر و در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با ایثارگران، رزمندگان و خانواده های شهدا، در این هفته این دیدار با حسین سبوحی، حسین سبحانی و علیرضا جوادی نیا با حضور احسانی رئیس اداره کار، تعاون، رفاه و امور اجتماعی شهرستان سرخه انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در جمع رزمندگان و ایثارگران ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات خالصانه آن ها در عرصه جهاد و شهامت اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام می فرمایند: عبادت 10 جزء دارد که 9 جزء آن در طلب رزق و روزی حلال است. ما باید قائل به این باشیم که رزق و روزی هرکس مشخص است و کسی نمی تواند رزق و روزی دیگری را بخورد.

او افزود: همه اولیا و انبیاء ما با انجام کارهایی چون خیاطی، چوپانی و چاه می کندند و حاصل دسترنج خود را می خوردند و به ما هم آموختند که از این طریق به دنبال کشب روزی باشیم.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: خداوند رزق و روزی همه موجودات روی زمین را می دهد و به انسان سفارش شده است که به دنبال کسب رزق و روزی حلال باشد. یک کشاورز نیز در هنگام کاشت بذر به خداوند توکل کرده و برکتش را از خداوند می خواهد.

فرزین در خاتمه گفت: ان شاءالله همه ما بتوانیم نحوه کسب رزق و روزی حلال را به فرزندان خود نسل های آتی بیاموزیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها