خبرهای داغ:

تدوام کمک های مومنانه به همت بسیجیان شهرستان سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه از کمک های نقدی و غیرنقدی در قالب چندین مرحله در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۸۳۴۳
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به یاری بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه یک سرویس سیسمونی همراه با لباس و یک عدد روروئک به خانواده نیازمند در روستا اهدا شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جهت شاد کردن دل یک خانواده نیازمند و تداوم کمک های مومنانه یک سرویس سیسمونی با یاری خیرین و گروه جهادی شهید فخری زاده تهیه و به یک خانواده اهدا شد.

او افزود: همچنین بیست بسته‌معیشتی شامل اقلام اولیه خوراکی به خانواده های نیازمند و کم برخوردار در روستا با هدف کاستن از فشارهای اقتصادی خانواده ها اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) اضافه کرد: تهیه و جمع آوری زکات فطریه به مبلغ 50 میلیون ریال جهت کمک به افراد کم برخوردار، واریز مبلغ 50 میلیون ریال وام به خانواده نیازمند جهت جابجایی و اسباب کشی منزل و اهدای مبلغ 10 میلیون ریال به خانواده نیازمند جهت عمل جراحی از دیگر کمک های مومنانه بوده است.

شهادت یادآور شد: با یاری خیرین دو راس گوسفند جهت توزیع گوشت بین خانواده های کم برخوردار و اطعام بین خانواده های نیازمند در روستا ذبح و توزیع و مبلغ 10 میلیون ریال به خانواده نیازمند جهت ودیعه مسکن اهدا شد.   

او بیان داشت: حضور تیم امر به معروف در منطقه زائر سرا و امامزاده سیدرضا و سید علی اکبر روستا جهت تذکر لسانی به افراد بی حجاب و کم حجاب در قالب طرح سفیران مهر و برپزاری کلاس آموزش کمک های اولیه توسط مربی هلال احمر شهرستان سرخه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار