دیدار شهردار تبریز با خانواده شهیدان «محمدپور» و «محمدی»

تبریز- شهردار تبریز به همراه دو عضو شورای اسلامی شهر تبریز با خانواده شهیدان «رحیم محمدی» و «محمدپور صبوری» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۵۰۸۶۰۷
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار، در این دیدارها، با بیان اینکه خانواده شهدا از ارزشمندترین سرمایه های معنوی نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: سبک زندگی خانواده شهدا را باید الگوی صبر و استقامت در مقابل تحمل مشکلات خود بدانیم و یاد بگیریم که این عزیزان با تحمل سختی هایی طاقت فرسا و با صلابت تمام پای آرمان های نظام و انقلاب ایستادند.

وی، خاطرنشان کرد: شهدا با ایثار و از خود گذشتگی بی بدیل خود الگویی برای جوانان امروز به ویژه مسئولان هستند و رسالت مسئولان نظام، پیروی از راه شهدا است.

هوشیار با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا توفیقی الهی است، گفت: حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تکریم و پاسداشت خانواده شهدا جزو وظایف مسئولان نظام و انقلاب است.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم به معرفی شهدای هشت سال دفاع مقدس با بهره گیری از تمامی توان و ظرفیت مجموعه شهرداری تبریز می‌داند.

شهردار تبریز در پایان این دیدارها، با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهید والامقام رحیم محمدی و محمدپور صبوری قدردانی کرد.

شهید رحیم محمدی متولد سوم بهمن ۱۳۴۷ در توابع هریس، در تاریخ ۲۲ تیر سال ۱۳۶۳ در منطقه مجنون در عملیات بدر به فیض شهادت رسید.

شهید یعقوب محمدپور صبوری متولد یکم فروردین ۱۳۴۷ در تبریز، در تاریخ ۲۳ فروردین سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی فکه به فیض شهادت رسید.

شهید محمدرضا محمدپور صبوری متولد یکم فروردین ۱۳۴۴ در تبریز، در تاریخ ۹ اسفند سال ۱۳۶۲ در منطقه عملیاتی جزایر مجنون به فیض شهادت رسید.

شهید علیرضا محمدپور صبوری متولد پنجم فروردین ۱۳۴۳ در تبریز، در تاریخ ۲۰ دی سال ۱۳۵۹ در جاده ابادان - ماهشهر به شهادت رسید.

ارسال نظرات