فرمانده تیپ امام صادق (ع):

معنویت رمز اصلی موفقیت و اقتدار سپاه است

فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رسالت اصلی عقیدتی سیاسی این است که بحث ارتقای معنویت، بصیرت دینی و روحیه جهادی حرکت کنیم چرا که معنویت رمز اصلی موفقیت سپاه است.
کد خبر: ۹۵۰۸۲۳۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

معنویت رمز اصلی موفقیت و اقتدار سپاه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار پاسدار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در همایش روز عقیدتی سیاسی در حسینیه فاطمه الزهرا (س) تیپ امام صادق (ع) اظهار داشت: آن چه که امروز سپاه را به هدفش رسانده جوهره مهمی به نام معنویت است.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) در ادامه گفت: باور پاسداران است که مدد الهی بود که دشمن را در صحرای طبس سر جای خود نشاند و باورمان بر این است که آن برتری تنها به خاطر داشتن ایمان بالا است.

وی با بیان اینکه حوزه عقیدتی سیاسی نقش مهمی در تعمیق معنویت دارد، افزود: عقیدتی سیاسی به گفته امام راحل هنرش این است که دل ها را به سوی خدا می برد پس وقتی دل ها به خدا وصل شود عبور از میادین سخت برای ما آسان می کند.

سردار کشاورز عنوان داشت: پایه و حرکت اصلی پاسدارن در حوزه معنویت، خداوند است و در همین راستا رسالت اصلی که در حوزه عقیدتی سیاسی بر عهده داریم این است که در بحث ارتقای معنویت، بصیرت دینی و روحیه انقلابی و جهادی و دفاع از ارزش های انقلاب حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز افکار انحرافی مکاتب ضاله به جان جهان افتاده است، گفت: دشمن به دنبال استثمار فکری است و در این راستا بخش صیانت مکتبی را در دستور کار داریم و انقلابی فکر و عمل می کنیم.

در پایان این مراسم از ۲۰ نفر مربیان با حضور فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) تجلیل بعمل آمد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار