خبرهای داغ:

چاپ کتاب های خاطرات آزاده خوزستانی از ۱۰ سال اسارت در اردوگاه های عراق

مجموعه‌ای ۱۰ جلدی به نویسندگی داود گودرزی، آزاده خوزستانی با عناوینی همچون «بوی خاطرات تو»، «به وقت پریشانی» و «روزگار غریب» چاپ و روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۹۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، خاطرات داود گودرزی، آزاده و نویسنده خوزستانی در قالب یک مجموعه‌ ده جلدی توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به چاپ رسید.

 

عناوین این ده جلد شامل «بوی خاطرات تو»، «به وقت پریشانی»، «غم‌های فراموش شده»، «غروب‌های دلتنگی»، «خاطراتی که جا ماند»، «خزان غم‌ها»، «ترکش خاطرات»، «یادگاری از گذشته»، «روزهای سخت» و «روزگار غریب» هستند. این کتاب‌ها در قطع پالتویی به چاپ رسیده و مجموعا شامل ۲۵۰ صفحه هستند.

 

داود گودرزی در این ده جلد خاطرات دوران اسارت خود را بازگو کرده است. در بخشی از این اثر آمده است:

 

«ما را به همراه حاج آقا ابوترابی به اردوگاه تکریت پنج بردند. اردوگاه تکریت، اردوگاه خاصی بود. اکثر آنهایی که آنجا بودند از فرماندهان شجاع سپاه، بسیج یا روحانیونی بودند که به وسیله جاسوس‌ها شناسایی شده بودند.

 

در حال قدم زدن در اردوگاه بودیم که ناگهان، صدای رادیو عراق لحظه‌ای قطع شد و با اعلام ارتحال امام (ره) اردوگاه در بهت و حیرت و غم فرو رفت.»

 

یادآور می‌شود، داود گودرزی در اولين روزهای حمله رژيم صدام به استان خوزستان، اسير شد و به مدت ‌۱۰ سال در اردوگاه‌های الرمادی و موصل چهار به سر برد.

 

 «راه رفتن كلاغ»، «ناوک عشق» و «وسوسه‌های گل شبدر» از دیگر آثار این آزاده در حوزه خاطرات دفاع مقدس است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها