کلنگ زنی دو طرح عمرانی برای کاهش ترافیک در نهاوند+تصاویر

همدان-آیین کلنگ زنی دو طرح عمرانی برای کاهش ترافیک با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی در نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۷۹۱۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، با توجه به افزایش روزانه خودرو ها در کشور و  ایجاد ترافیک در شهرها، از جمله موارد جهت کاهش این ترافیک ساماندهی مسیرهای حرکتی و تهیه طرح های ترافیکی است، که شهرداری نهاوند برای اولین بار در این شهر اقدام به تهیه طرح مطالعاتی ترافیک و تصویب در شورای ترافیک شهرستان و استان شده است.

نقاط ترافیکی و حادثه ساز در این طرح مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تایید کارشناسان مربوطه جهت اجرایی شدن به شهرداری نهاوند ابلاغ شد که شهرداری نهاوند بلافاصله اقدامات لازم برای اجرایی شدن طرح‌ها را ابتدا در بلوار امام حسین(ع)  و بلوار ولیعصر(عج) کلنگ زنی و شروع کرده است.

ایجاد این دو تقاطع با هزینه ۶۰ میلیارد ریال و از منابع داخلی شهرداری بوده و تاثیر زیادی در کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک را به همراه خواهد داشت.

آیین کلنگ زنی این مراسم با حضور امام جمعه، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی فرمانداری، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان شهرستان نهاوند انجام شد.

شهردار نهاوند در این مراسم با اشاره به ضرورت اجرای طرح و ارائه گزارش مختصری از عملکرد شهرداری در سال گذشته، برنامه‌های سال جدید را ارائه کرد و گفت: با اجرایی شدن این طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی روند پیشرفت در نهاوند سرعت بیشتر خواهد داشت و کمبودهای اجرایی در سال گذشته را در این دوره به حداقل خواهیم رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار