خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام موحدی:

شوراها باید بیشتر به خدمت مردم بیاید و خدمت کنند

همدان-امام جمعه اسدآباد با اشاره به سالروز تشکیل شوراها در 9 اردیبهشت و تبریک و تقدیر از اعضای شورا به جهت برتر شدن در بین شوراهای استان، گفت: شوراها باید بیشتر به خدمت مردم بیاید و خدمت کنند.
کد خبر: ۹۵۰۷۸۸۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های این هفته شهر اسدآباد با اشاره به هفته سلامت و گزارشی از وضعیت این حوزه در اسدآباد، اظهار کرد: طبق گزارش رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد دولت امسال برای ساخت خانه‌های بهاشت فقط ۵۵ میلیارد تومان، ۱۸ میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری ۳ میلیارد تومان در قالب تسهیلات به بیماران، خرید دستگاه موموگرافی ۲ میلیارد تومان داشته که این اقدام دولت ارزش بالایی دارد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورا‌ها در ۹ اردیبهشت و تبریک و تقدیر از اعضای شورا به جهت برتر شدن در بین شورا‌های استان، گفت: یکی از وظایف شورا‌ها علاوه بر انتخاب شهرداری و مصوبات برای توسعه شهری، بررسی و شناخت نیازها، کمبود‌ها در حوزه‌های اجتماعی فرهنگی، رفاهی و خدماتی، اقتصادی و تهیه طرح‌ها و ارائه راهکار‌های کاربردی به مقامات و مسئولان اجرایی است.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه مردم اسدآباد ثابت کردند که بهترین و نوع دوست هستند و دغدغه نسبت به مشکلات دارند و در هر عرصه ورود و پای کار بوده‌اند، افزود: شورا‌ها باید بیشتر به خدمت مردم بیاید و خدمت کنند.

وی با اشاره به روز کار و کارگر در ۱۱ اردیبهشت ماه، گفت: بیکاری موجب ضعف و سستی در جامعه است، و کار انسان را از پای نمی‌اندازد و این بیکاری است که انسان را فشل و سسست و بی روح می‌کند، کار انسان را قوی و به اهداف خود می‌رساند.

موحدی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری در ۱۲ اردیبهشت ماه، تصریح کرد: شهید مطهری الگویی برای معلمان  و همه کسانی است که رسالت پیامبری دارند، مسئولان موظف هستند که در راستای حل مشکلات آنان تلاش کنند و، اما معلمان مشکلات را هموار می‌کنند تا وظایف خود را به نحو حسن انجام دهند.

وی با اشاره به فضیلت‌های روز جمعه و تأکید بر برپایی محفل دعای ندبه، گفت: از این فرصت استفاده کنند و تا به خدا نزدیک‌تر شوید و با امام زمان (عج) خود سخن بگویند.

امام جمعه اسدآباد گفت: کسی که عذرخواهی می‌کند، عذرش را بپذیرید ولو اینکه محق این بخشش و پذیرش عذر نباشد، اگر نبخشیم، شفاعت پیامبر (ص) را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار