خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان فامنین عنوان کرد

ضرورت فرهنگ‌سازی بیمه در مناطق روستایی

همدان-فرماندار شهرستان فامنین همچنین فرهنگ‌سازی درخصوص بیمه در مناطق روستایی را از مسائل ضروری برشمرد و از مسئولین ادارات شهرستان، دهیاران و شوراها خواست نهایت همکاری را با این صندوق داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۵۰
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صمد جلیلوند در جلسه ستاد توسعه بیمه اجتماعی روستاییان که با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در فامنین با حضور مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: عزم دولت سیزدهم این است که کسی در کشور بدون بیمه نباشد.

وی افزود: روی آوری روستاییان و تشویق آنان به عضویت در بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، منجر به توسعه روستاها شده و در نتیجه موجب حفظ کرامت انسانی و افزایش امید به زندگی و کاهش مهاجرت می‌شود.

فرماندار شهرستان فامنین همچنین فرهنگ‌سازی درخصوص بیمه در مناطق روستایی را از مسائل ضروری برشمرد و از مسئولین ادارات شهرستان، دهیاران و شوراها خواست نهایت همکاری را با این صندوق داشته باشند.

وی با اشاره به نقش صندوق بیمه اجتماعی در تأمین آینده روستاییان اظهار کرد: گسترش چتر حمایتی بیمه اجتماعی در شهرستان در رأس برنامه‌های ادارات شهرستان و صندوق بیمه روستاییان است.

سماوات مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان نیز در ادامه با ارائه گزارشی از وضعیت پوشش بیمه‌ای در استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۴۱۲ نفر در شهرستان فامنین تحت پوشش صندوق قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار