نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مطرح کرد

کارگران سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی کارگران را سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی دشمن خواند.
کد خبر: ۹۵۰۷۸۱۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم به مناسبت هفته کار و کارگر در دیدار جمعی از تشکل‌های کارگری استان خاطرنشان کرد: کارگران با تلاش شبانه روزی در برابر تحریم‌های ظالمانه و غیر انسانی ایستادگی کرده و مانع توقف چرخ تولید شده اند.
وی اظهار کرد: همه تلاش دشمن در سال گذشته بر قشر کارگر و اصناف متمرکز بود تا به زعم خود با کشیدن آنان به اعتصاب پروژه شکست خورده اغتشاشات را احیا کند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: جامعه کارگری همچنان یکی از مکان‌های مهم برای اجرای طرح‌های شوم دشمنان است و جا دارد دستگاه‌های مسئول تدابیر لازم را برای مدیریت زندگی این قشر اتخاذ کنند.

امام جمعه تبریز افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی کارگران واقعیت انکار ناپذیر است و باید با اولویت مرتفع شود و بهانه به دست دشمن نیفتد.

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: کارگران در همه دوران به ویژه در دفاع مقدس به خوبی درخشیدند و به طور قطع در این جنگ اقتصادی هم سربلند و پیروز بیرون خواهند آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی هم کارگران را نماد غیرت، شجاعت، ایثار و توسعه و تعالی دانست و تاکید کرد: رسیدگی به مسائل، مشکلات و مطالبات کارگران امری ضروری است.

 فتحی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: بدون تردید مهار تورم و رشد با همت کارگران محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار