خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

شهید مطهری برترین الگوی مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در جهاد تبیین است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: شهید مطهری برترین الگو برای مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۰۷۷۸۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در آیین غبارروبی مزار مطهر شهدا و علمای بزرگ همدان که به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: خداوند متعال اولین مربی در جهان هستی و هدایتگر و تربیت کننده همه مخلوقات است.

 وی با اشاره به اهداف تربیتی پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) افزود: انبیاء و اولیای الهی (ع) و به پیروی از آنها علمای ربانی نیز از همان جایگاه والای مربیگری خداوند برخوردار هستند و هر یک از ایشان در زمان خویش به هدایت و تربیت انسان پرداخته‌اند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: علامه شهید مرتضی مطهری بزرگ معلم انقلاب اسلامی بود و توانسته است با آثار قلمی و لسانی خود حقیقت دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی را متناسب با فهم عارف و عامی تبیین کند.

وی خاطرنشان کرد: از مهم ترین ویژگی های شهید مطهری مبارزه با انحرافات فکری بود و این مساله در تالیفات این شهید بزرگوار کاملاً مشهود است.

 نجاری با اشاره به اهمیت جهاد تبیین افزود: شهید مطهری برترین الگو برای مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی در جهاد تبیین است.

 وی گفت: همان طور که در دین مبین اسلام آمده است عالمان دینی مرزبانان و مرزداران حقیقی دین هستند بنابراین مربیان عقیدتی هادیان سیاسی نیز چنین رتبه‌ای دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین(ع) همدان ضمن تبریک هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: امید است بتوانیم با استعانت از پروردگار متعال راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار