خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت مریم (س) همدان:

شهید مطهری نمونه کامل یک انسان در عصر معاصر است

همدان-فرمانده حوزه حضرت مریم (س) همدان گفت: شهید مطهری توانست اسلام را به دور از هرگونه کژ اندیشی به جهانیان معرفی کند و نمونه کامل یک انسان در عصر معاصر به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۰۷۸۱۴
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

زهرا مطهری  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم  اظهار کرد: استاد مطهری یکی از برجسته ترین و کم نظیرترین شخصیت‌های تاریخ اسلام است  که با تلاش فراوان توانست به قله اجتهاد صعود کند.

وی افزود: شهید مطهری توانست اسلام را به دور از هرگونه کژ اندیشی به جهانیان معرفی کند و نمونه کامل یک انسان در عصر معاصر به شمار می‌رود.

فرمانده حوزه حضرت مریم (س) همدان با بیان اینکه روز شهادت این انسان فرهیخته روز معلم نام گرفته است، گفت: به فرموده امام خمینی (ره) معلم امانتداری است که امانت او غیر از همه امانت‌هاست، انسان امانت او است .

وی تصریح کرد: به مناسبت روز معلم برنامه‌های متنوعی در پایگاه‌های تابعه برگزار می‌شود که از جمله آنها می‌توان به نشست جهاد تبیین، تجلیل از مربیان و سرگروه‌های صالحین، برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده‌روی، تجلیل و تقدیر از معلمان و مدیر مدارس و تقدیم گل به آنان اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار