مسوول بسیج سازندگی قم:

هشت طرح محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در مناطق محروم قم اجرا می‌شود

مسوول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام از احداث پل قشلاق ملک قلعه با همراهی اداره کل راهداری به همراه هفت پروژه جاری دیگر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۷۶۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

سرهنگ علیرضا ایراندوست در گفتگو با خبرگزاری بسیج در قم، عنوان کرد: در قالب تفاهم نامه‌ بسیج سازندگی استان قم با بنیاد تعاون بسیج در رابطه با حمایت قرارگاه‌های پهنه ای سازندگی، حمایت‌های مطلوبی از جهادگران با هدف فراهم کردن ماشین آلات پروژه‌ها و سایر ملزومات انجام می‌شود.

وی اظهارداشت داشت: سال قبل این پروژه ها با کمک بسیج مهندسین و سایر ارگانها بود ولی امسال با توجه به تأمین و افرایش بودجه بنیاد تعاون نیز امسال در برخی موارد جهادگران را مورد حمایت قرار داد.

وی افزود:‌ پروژه در حال ساخت پل روستای قشلاق ملک قلعه است که مسیر در جریان سیل و رود قرارگرفته و عبور و مرور برای اهالی روستا به خصوص دانش آموزان بخاطر عدم وجود پل به مشکل برخورده است تا جایی که تلفات جانی هم طی سالهای اخیر در بر داشته است.

ایراندوست ضمن تاکید بر ایمن بودن پروژه اظهار داشت: در اجرای این پروژه‌ها بحث‌های فنی پروژه از قبیل استانداردهای لازم، حفاظ امنیتی، روشنایی بصورت دقیق مورد توجه قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود به طرح‌هایی ورود پیدا شود که مردم پای کار باشند،‌ اهالی،متولیان جهادگران کمک خوبی برای ساخت پروژه ها انجام دادند.

وی در ادامه افزود: با کمک راهداری،سازمان آبفا و غیره این پروژه کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری خواهد رسید؛ علاوه بر این ۷ پروژه دیگر در قالب تفاهم نامه با بسیج سازندگی در درست اقدام است.

اجرای هشت طرح محرومیت‌زدایی توسط بنیاد تعاون بسیج در قم

اجرای هشت طرح محرومیت‌زدایی توسط بنیاد تعاون بسیج در قم

اجرای هشت طرح محرومیت‌زدایی توسط بنیاد تعاون بسیج در قم

ارسال نظرات
آخرین اخبار