کشف ۱۱۰۰ عدد آمپول هورمونی غیرمجاز و قاچاق در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۱۰۰ عدد آمپول هورمونی غیرمجاز و قاچاق به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در شهرستان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۷۷۳۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران  با بیان اینکه استان بوشهر از امنیت مطلوب برخوردار است اظهار داشت: با مشارکت مردم و فعالیت شبانه‌روزی نیروهای انتظامی امنیت استان بوشهر مطلوب است.

رئیس پلیس استان بوشهر با تأکید بر تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید اضافه کرد: یکی از راهکارهای مهم در تحقق شعار امسال جلوگیری از قاچاق کالا است که در این راستا تمام محورها و مناطق مختلف استان بوشهر مورد رصد و پایش شبانه‌روزی پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف محموله دارویی غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: مأموران یگان امداد شهرستان بوشهر در حین گشت در سطح شهر دستور ایست به یک دستگاه خودروی سواری مظنون به حمل کالای قاچاق صادر کردند.

وی با بیان اینکه خودرو پس از دستور ایست پلیس با افزایش سرعت خود، قصد فرار داشت که طی یک تعقیب و گریز کوتاه مجبور به توقف شد افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی یک‌هزار و 100 عدد آمپول هورمونی غیرمجاز و مقادیری تجهیزات الکترونیکی قاچاق کشف شد.

سردار سوسنی با اشاره دستگیری متهم این عملیات خاطرنشان کرد: برابر نظریه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه 45 میلیارد ریال برآورد شده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار