خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

رعایت حجاب و عفاف از شاخص ترین سفارشات مهم شهداست

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه حجاب را از مسایل بنیادین جامعه تلقی کرد و گفت: رعایت حجاب و عفاف از شاخص ترین سفارشات مهم شهدا و از بنیادی ترین ارزشهای اخلاقی است.
کد خبر: ۹۵۰۷۷۲۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

رعایت حجاب و عفاف از شاخص ترین سفارشات مهم شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام روح الله مهدی نیا در آیین غبارروبی مزار شهدا بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی، از شهدا به عنوان پیام آوران ملکوت، عالم غیب و حقایق، یاد کرده و اظهار داشت: علم حقیقی، علمی است که ارتباط انسان با عالم ملکوت را برقرار کرده و به سمت عملگرایی سوق دهد.

   وی افزود: آنچه می تواند نجات بخش جوامع بشر باشد، علم توام با عمل است و شهدا مصداق عاملان به علم بودند که نتیجه پعلمشان، خشیت از پروردگار و نیل به عالی‌ترین معارف الهی و انسانی است.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به هجمه شدید دشمن علیه ارزش های اخلاقی در جوامع اسلامی، متذکر شد: حجاب و عفاف نماد اصلی ارزشهای اخلاقی است که نهاد خانواده، حریم جامعه، امنیت و سایر ارزشهای اخلاقی نیز متاثر از این ارزش بنیادین است و عالمان، معلمان، تریبون داران جامعه باید بصورت جدی آن را تبیین نمایند.

   حجت الاسلام مهدی نیا تصریح کرد: کمرنگ شدن ارزشهای اخلاقی در جامعه موجب از بین رفتن و تباهی سایر ارزش ها شده و سقوط جامعه را در پی خواهد داشت.

   وی افزود: شهدا مظهر مسئولیت پذیری بودند و امثال شهید مطهری در عالی ترین درجه به مسئولیت خود عمل کردند و معلمان، مربیان و عالمان ما باید در جهاد تبیین و آگاهی بخشی جامعه، رهرو این شهدا بوده و با تبیین گری های خود مانع افتادن جامعه در گرداب هلاکت شوند.

رعایت حجاب و عفاف از شاخص ترین سفارشات مهم شهداست

   آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا بمناسبت گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با شرکت نیروهای نظامی و انتظامی، و جمعی از فرهنگیان و مسئولین شهرستان میانه برگزار شد.

ارسال نظرات