خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه نینوا:

بار اصلی جهاد عظیم تولید بر دوش کارگران و تولیدگران است/چرخ اقتصاد بدون نقش آفرینی کارگران متوقف خواهد شد

سرهنگ پاسدارعلی اکبر رجبی گفت: بسیج کارگران و کارخانجات استان به عنوان خادم جامعه ی کار و تولید برای گرامیداشت هفته کار و کارگر همانند سنوات گذشته برنامه های مختلفی را برنامه ریزی نموده است.
کد خبر: ۹۵۰۷۱۸۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸

بار اصلی جهاد عظیم تولید بر دوش کارگران و تولیدگران است/چرخ اقتصاد بدون نقش آفرینی کارگران متوقف خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار علی اکبر رجبی مسئول بسیج کارگران و کارخانجات سپاه نینوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک فرا رسیدن عید فطر عید بزرگ مسلمین گفت: در اهمیت این قشر زحمتکش همین بس که چرخ اقتصاد و تولید بدون نقش آفرینی این عزیزان متوقف خواهد شد. بار اصلی این جهاد عظیم بر دوش کارگران و تولیدگران است. رسول اکرم ص اسوی رحمت بر این همت و ارزش بوسه زد و اینگونه قدرشناسی کرد.

وی افزود: بسیج کارگران و کارخانجات استان به عنوان خادم جامعه ی کار و تولید برای گرامیداشت این ایام همانند سنوات گذشته برنامه های مختلفی را برنامه ریزی نموده است.

رجبی با اشاره به فعالیتهای بسیج کارگران وکارخانجات سپاه نینوا اظهار داشت: آذین بندی، مراسم تجلیل از کارگران نمونه، نشست های بصیرتی و روشنگری، کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی و شیفت ایثار، سرکشی از کارخانجات و تشکیل کارگروههای رفع موانع تولید، اعزام گروههای جهادی برای فعالیتهای متناسب با آن، دیدار خانواده های شهدای کارگری، مسابقات ورزشی از جمله برنامه های این قشر در هفته کار و کارگر می باشد.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات استان به برخی از برنامه های شاخص این سازمان در این ایام اشاره کرد و افزود: از برنامه های شاخص در این ایام می توان به ، یادواره ی شهدای کارگری استان، افتتاح پایگاه های بسیج کارگری در کارخانجات در این ایام، فراهم کردن بازدید دانش آموزان و دانشجویان در برنامه ی راهیان تولید و بازدید از توانمندی های صنعتی استان، اردوی محرومیت زدایی و مرمت خانه های محرومین در شهرستانهای بندرگز و گنبد، دیدار ۲۰ نفر‌از کارگران استان با رهبر معظم انقلاب در این ایام، اجرای پویش کارگر ایرانیم توسط فعالین فضای مجازی بسیج کارگری اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها