استاندار سیستان و بلوچستان:

نگاه شهید حجازی در انجام رسالتی که داشت نگاه توحیدی بود

کرمی گفت: سردار شهید حجازی قبل از دفاع مقدس در بسیج و بعد از دفاع مقدس در جبهه مقاومت کنار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شرایط سخت تلاش کردند و از لحظه لحظه وقت شان استفاده کردند.
کد خبر: ۹۵۰۶۴۴۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمدکرمی، استاندار سیستان وبلوچستان در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی، ضمن گرامیداشت رشادتهادی شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید حجازی از قبل از انقلاب تا زمان شهادت در میدان بود و همواره و درهمه ی دوره ها یاوری خدوم و همراه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.


وی با بیان اینکه نگاه شهید، در انجام رسالتی که برعهده داشت، نگاه توحیدی بود، افزود: این دیدگاه که عالم محضر خداست، خدایی که شاهد اعمال و کردار و بی نیاز از تلاش و عبادات ماست، در دوران دفاع مقدس وبعد از آن در جبهه مقاومت یک تلاش مضاعفی را به همراه داشته است.

کرمی با اشاره به آیه «ولاتحسبن....» ادامه داد: شهادت هنر مردان خداست وخیلی از ویژگی های این شهید انس با قرآن و تفکر در آیات آن و اجرای فرمان الهی بود کسی که به خدا وصل شود، از این فضل الهی خوشحال است چرا که تلاش او در تمام میدان ها برای عشق و رضای خداوندی است واین است که شهادت می شود هنر مردان خدا، چرا که با خدا در همه صحنه ها پیمان می بندد و در همه صحنه ها با همه وجود تلاش می کند.

وی با تاکید این مطلب که کار برای خدا ماندگار است، اذعان داشت: سردار شهید حجازی قبل از دفاع مقدس در بسیج و بعد از دفاع مقدس در جبهه مقاومت کنار سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شرایط سخت تلاش کردند و از لحظه لحظه وقت شان استفاده کردند.

کرمی ضمن نامحدود خواندن حوزه فعالیت شهداء خاطرنشان کرد: شهداء نه تنها در حوزه رزمی، بلکه در سایر حوزه های، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی وـ.. در همه موضوعات و همه شرایط تلاش می کنند.

وی با بیان این که عمر فرصتها کوتاه است و به سرعت سپری می شود، اظهار کرد: این فرصت ها برای ما وعهدی که با خدا بستیم مهم است، ارتباط با خداوند متعال خیلی مهم است.

استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به اهمیت مسیر شهادت، تصریح کرد: راه شهدا راه خدای متعال است، همه ی انسان ها آمدند برای عشق ورزیدن به خداوند و این عشق و مسیر عاشقی اتفاقی برای وصل شدن به خدا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار