خانواده های شهدا چشم چراغ ما هستند و به آنها افتخار میکنیم

رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان و هیات همراه به دیدار با فرمانده سپاه تنگستان رفتند.
کد خبر: ۹۵۰۶۲۰۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان: عیسی صدریان آزاد رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان در دیدار با فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت:خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، باید در اولویت و سرلوحه تمامی مسئولین نظام جمهوری قرار گیرد.

صدریان آزاد با اشاره به حق خانواده شهدا و جانبازان بر گردن جامعه تاکید کرد : حق خانواده شهدا و جانبازان بر گردن ما حقی است که با هیچ خدمتی ادا نخواهد شد اما حداقل کاری که میتوان کرد رسیدگی به وضعیت معیشت و اشتغال این خانواده ها است.
فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان نیز ضمن تبریک به رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان گفت:این قشر معزز با الگو قرار دادن فرهنگ ناب حسینی در برابر سختی های زمانه ایستاده اند و بیش از گذشته مدافع و حامی ولایت و ایران اسلامی هستند.
احمدحیدری در ادامه افزود:عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی ما مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است، به همین سبب؛ خدمت به جامعه ایثارگری یک افتخار و فرصتی مغتنم است‌.
درپایان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان ضمن تشکر از فرماندهی وکارکنان سپاه امام علی (ع) تنگستان در برگزاری یادواره شهدا وهمچنین تجلیل از خانواده های این عزیزان خواستار همکاری با مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار