به مناسبت روز ارتش صورت گرفت؛

جشن اتحاد نیرو‌های مسلح در مشهد

نشست همدلی نیرو‌های مسلح مشهدی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی سپاه امام رضا(ع) برگزار شد و فرماندهان یگان های نظامی جشن اتحاد گرفتند.
کد خبر: ۹۵۰۵۹۹۶
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ نشست همدلی نیرو‌های مسلح مشهد به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی سپاه امام رضا(ع) برگزار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش شمال شرق در حاشیه این نشست صمیمانه و در حضور فرماندهان ارتش و سپاه امام رضا (ع) اظهارکرد: اگر امروز ما یک کشور مقتدر و امن داریم، به دلیل اتحادی است که میان نیرو‌های مسلح وجود دارد.

امیر آذریان افزود؛ ارتش و سپاه فرقی ندارد، ما امروز همه به دنبال یک هدف، پیرو یک رهبر، در مکتب امام حسین (ع) و حافظ یک کشور هستیم.

وی تصریح کرد: شهدا خط قرمز ما هستند و اگر کسی قصد داشته باشد به خانواده شهدا اهانت کند با او برخورد خواهیم کرد. به ویژه شهدای مدافع امنیت که در مظلومانه‌ترین شکل ممکن به شهادت رسیدند.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش شمال شرق گفت: امشب از شب‌های به یاد ماندنی در سال ۱۴۰۲ است، شبی که بار دیگر نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اتحادشان در کنار یکدیگر جشن گرفتند.

امیر آذریان افزود: ما در هر لباسی که باشیم، حرفمان یکی است، و آن هم حرف مقام معظم رهبری یعنی جهاد تبیین است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش شمال شرق گفت: ما امشب اینجا جمع شدیم تا به یاد تمام شهدا، بار دیگر همبستگی ارتش و سپاه را در روز ارتش جمهوری اسلامی ایران جشن بگیریم و فریاد لبیک یا خامنه‌ای سر بدهیم.

امیر آذریان افزود: در ایران روز به روز نیرو‌های مسلح متحد‌تر خواهند شد و به دنبال این همبستگی، هر روز قدرتمند‌تر خواهند شد.

در پایان این مراسم از خانواده شهدای مدافع امنیت تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها