خبرهای داغ:

پیام فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۵۸۰۷
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛

 

سلام علیکم
روز ارتش یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و نشان پر افتخاری بر سینه آحاد ارتشیان غیوری است که در این رهگذر به فرمان امام راحل (ره) با خلق حماسه‌های عظیم و به یادماندنی برگ‌های زرین افتخار را به دفتر تاریخ سراسر حماسه ملت ایران افزودند.


ایران بزرگ مرهون دلاورمردی‌ها و حماسه آفرینی فرزندان قدرشناسی است که با الهام از سیره حسینی، جان در کف اخلاص نهاده و نشان دادند که با توکل به خدای متعال همواره آماده دفاع از کیان نظام اسلامی می‌باشند.


بی شک با وحدت و هم افزایی همه جانبه نیرو‌های مسلح کشورمان به ویژه سپاه و ارتش، تصویری شکوهمند وقدرتمند از عزم و اراده و همبستگی ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر مشکلات ترسیم خواهد گردید.


اینجانب به پاس رشادت‌ها و رادمردی‌های ارتشیان غیور، مراتب تبریک صمیمانه خود را به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به تمام ارتشیان قهرمان اعم از سربازان غیور، افسران شجاع، کارکنان مؤمن، فرماندهان مجاهد و خستگی ناپذیر و به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ارتش تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزونتان را تحت توجهات حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) مسالت می‌نمایم.

 

 سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا مهدوی 

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار