خبرهای داغ:

برگزاری محفل انس با قرآن به همت حوزه مقاومت امام علی (ع) فامنین

همدان-محفل انس با قرآن با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین به همت پایگاه‌های حوزه مقاومت امام علی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۱۷
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محفل انس با قرآن با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین، حجت‌الاسلام غفاری، مسئول تعلیم و تربیت سپاه فامنین، جمعی از ائمه جماعت مساجد روستاها، فرماندهان، بسیجیان، مربیان، سرگره‌ها و متربیان شبکه تربیتی صالحین پایگاه‌های حوزه مقاومت امام علی (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام یوسفی مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه فامنین در این مراسم در خصوص نحوه برگزاری محفل انس با قرآن و برنامه‌های تعلیم و تربیت نکاتی را بیان کرد و گفت: از سال‌ گذشته فعالیت‌های قرآنی از حوزه امام علی(ع) آغاز شده است.

حجت‌الاسلام غفاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین نیز در ادامه بیان کرد: برای خودسازی و تربیت نوجوانان و جوانان باید به قرآن تمسک جست و با عمل به قرآن می‌توان به مقامات معنوی و بالا رسید.

در ادامه این مراسم سه نفر از قاریان مطرح کشوری و استانی به تلاوت قرآن کریم پرداختند و در پایان هدایایی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار