خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان:

روز جهانی قدس به عنوان معیار عزت و ذلت امت اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است

همدان-جانشین سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان گفت: روزجهانی قدس به عنوان معیار عزت وذلت امت اسلامی در سال جاری و نخستین سال از قرن جدید از اهمیت و حساسیت بسیار متفاوتی در مقایسه با سال‌های گذشته برخوردار است.
کد خبر: ۹۵۰۴۶۲۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
روز جهانی قدس به عنوان معیار عزت و ذلت امت اسلامی از اهمیت بسیاری برخوردار است

سرهنگ احمد محمد ظاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد: رژیم غاصب کودک‌کش صهیونیستی در این روزها دچار آشفتگی و زوال است و از سویی نیز جریان مقاومت در فلسطین اشغالی، لبنان، یمن و ... در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار دارد.

وی افزود: روز جهانی قدس امسال به عنوان معیار عزت و ذلت امت اسلامی در سال جاری و نخستین سال از قرن جدید از اهمیت و حساسیت بسیار متفاوتی در مقایسه با سال‌های گذشته برخوردار بوده و نیازمند تحول در رویکردها و اقدامات معطوف به این رخداد بزرگ و تعیین کننده جهانی است.

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان عنوان کرد: ضرورت بزرگداشت روز جهانی قدس به عنوان صدای رسا و کوبنده امت اسلامی علیه مستکبرین عالم بر کسی پوشیده نیست، بی شک کمرنگ شدن و به فراموشی سپردن این یوم الله، از خواب‌های تعبیر نشدنی نظام سلطه به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در راستای این روز به منظور آشنایی و فرهنگ‌سازی در دانش‌آموزان برای زنده نگهداشتن روز جهانی قدس به عنوان محور مقاومت و وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از انتفاضه و آرمان قدس شریف به عنوان مسئله اول جهان اسلام برنامه‌هایی در سطح استان برنامه‌ریزی شده که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

ظاهری تصریح کرد: بخشی از اقدامات و برنامه‌ها شامل فضاسازی تبلیغی و رسانه‌ای در مدارس، فضای مجازی و بستر پیام رسان‌های داخلی، برگزاری نشست روشنگری با موضوع «فلسطین محور مقاومت جهان اسلام»، نشست‌ها و جلسات در خصوص روز جهانی قدس در مدارس و دلنوشته دانش آموزان به کودک فلسطینی و ابراز همدردی با نوجوانان فلسطینی می‌شود.

وی صدور بیانیه توسط مجامع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی در حمایت از آرمان قدس شریف ومردم مظلوم فلسطین و پویش # شمارش_معکوس (ما به وعده ۲۵ ساله ایمان داریم) را از دیگر برنامه‌های اجرایی برشمرد.

جانشین سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان عنوان کرد: برگزاری شکوهمند و پرشور برنامه‌های روز قدس و بیداری و هوشیاری آحاد جامعه می‌تواند بار دیگر از اراده و وحدت امت اسلامی به ویژه ملت انقلابی و قهرمان ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و انتفاضه را در معرض جهانیان قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار