خبرهای داغ:

روز جهانی قدس، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی است

همدان-در بیانیه بسیج رسانه ملایر آمده است: روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام (ره)، بزرگ پرچمدار انسانیت، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است.
کد خبر: ۹۵۰۴۵۱۰
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹
روز جهانی قدس، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج رسانه ملایر به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد، در این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

امام خمینی (ره): «فلسطین پاره تن اسلام است».

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): «خودتان را برای راهپیمایی روز قدس آماده کنید، چراکه آن صحنه عظیمی است برای اینکه همه بدانند که ملت ایران در صحنه، بیدار و پابرجاست و از هیچ قدرتی در سطح عالم، باک ندارد».

روز جهانی قدس میراث و یادگار حضرت امام (ره)، بزرگ پرچمدار انسانیت، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان برخود می‌لرزد.

فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین یادمان‌ها و میراث به جا مانده از حضرت امام خمینی (ره) یعنی روز جهانی قدس است که مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را به نمادی از همبستگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و سمبل ظلم ستیزی و قیام ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران قدس تبدیل کرد.

طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، ماجرای فلسطین، مهمترین و زنده‌ترین مسئله امت اسلامی و مربوط به همه آزادی‌خواهان جهان است.

بدینوسیله اعضای بسیج رسانه ملایر در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم دارالمومنین استان همدان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی انداخته و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی خواهند شد.

بسیج رسانه ملایر در روز قدس در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، همراه با ملت انقلابی ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

بسیج رسانه شهرستان ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار