خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان:

روز قدس تجلی وحدت مسلمانان است

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان گفت: روز قدس تجلی وحدت مسلمانان، روز ندای مظلومیت قبله گاه اول مسلمین، روز حمایت از مبارزات حق طلبانه مبارزان مظلوم و شجاع فلسطینی علیه رژیم نامشروع صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۵۰۴۵۳۵
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵

فرزانه رضیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: روز قدس تجلی وحدت مسلمانان است، روز جهانی قدس روز ندای مظلومیت قبله گاه اول مسلمین، روز حمایت از مبارزات حق طلبانه مبارزان مظلوم و شجاع فلسطینی علیه رژیم نامشروع صهیونیستی است.

وی افزود: همبستگی جهانی مسلمانان در آخرین جمعه ماه رمضان همچون ادوار گذشته، صهیونیست‌ها و استکبار جهانی را در رسیدن به رویاها و آرزوهای خام و پوشالی خود ناکام خواهد گذاشت.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان گفت: رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی با مقاومت مردم مظلوم فلسطین و امت اسلام در سخت‌ترین شرایط سیاسی و اقتصادی حیات ننگین خود قرار دارد.

وی ادامه داد: فلسطینیان بدانند ایستادگی و مقاومت تنها رمز پیروزی است و راه دیگری در برابر ظالمان و اهل باطل نیست و از تمام آحاد مردم به ویژه نهادها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی دعوت می‌کنیم تا یکپارچه حسب وظیفه‌ مسلمانی مدافع کامل از حقوق فلسطینیان بوده و باتمام توان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بایستند.

رضیان خاطرنشان کرد: بی‌شک مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی امسال نیز با حضور میلیونی در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت‌های دنیا تنفر و انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیست ابراز داشته و آزادی قدس شریف را از چنگال خونین جنایتکاران فریاد خواهند کشید.

وی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی و تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر یادآور شد: از مردم شریف و آگاه استان همدان دعوت می‌کنم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، انزجار خویش را از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را ابراز داشته و یک بار دیگر اتحاد و همدلی خود را در مسیر تحقق آرمان قدس شریف در برابر جهانیان به نمایش گذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار