خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان:

جمهوری اسلامی تمام توان خود را برای تشکیل تمدن نوین اسلامی به کار گرفته است

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان گفت: جمهوری اسلامی تمام توان خود را برای تشکیل تمدن نوین اسلامی به کار گرفته و با تلاش و رهبری ولی امر مسلمین تاکنون نقشه دشمن را خنثی کرده و در حال پیشرفت است.
کد خبر: ۹۵۱۰۷۷۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه کتابی اصل در جمع بسیجیان همدان اظهار کرد: طبق مبانی دینی ما ظهور امری تدریجی است و مهمترین هدف انقلاب ما تشکیل دولت و حکومتی برای زمینه‌سازی ظهور بود.

وی افزود: جمهوری اسلامی تمام توان خود را برای تشکیل تمدن نوین اسلامی به کار گرفته است و با توکل و تلاش و امید به آینده روشن و با رهبری ولی امر مسلمین تاکنون نقشه دشمن را خنثی کرده و روز به روز در حال پیشرفت همه جانبه است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه شهید سلیمانی مخلصانه برای خدا کار کرد، گفت: شهید سلیمانی برای ما عزیز است و خداوند متعال به خاطر اخلاص و مجاهدت خالصانه ایشان را سردار دل‌ها کرد.

 وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی جبهه مقاومت را در مقابل جبهه ظلم و طغیان تشکیل داد، تصریح کرد: ما به تبعیت از ایشان کار سخت و بزرگی پیش رو داریم.

کتابی اصل با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ما باید قدر خود و نظام و انقلابمان و همچنین بسیجی بودنمان را بدانیم، بیان کرد: دشمنان برای نظام و انقلاب و بسیج نقشه‌های زیادی کشیدند اما همیشه نقشه‌های شوم آنان با هوشیاری و در صحنه بودن ملت بیدار و انقلابی ما نقشه بر آب شده است.

وی عنوان کرد: ما در مسیر انقلاب هیچگاه نباید ناامید و دلسرد شویم چراکه مانند سردار آسمانی رسالت بزرگی بر دوش داریم و باید همه با کمک یکدیگر و استعانت الهی‌ پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار