خبرهای داغ:

پرچم فلسطین و ایران در اهواز برافراشته شد

مراسم برافراشته شدن پرچم فلسطین و ایران به مناسبت روز جهانی قدس، با حضور جمعی از مسوولان در پارک جزیره اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۴۹۴
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، این آیین روز پنجشنبه با حضور رییس شورای تبلیغات اسلامی خوزستان و تعدادی از مسوولان زیر بارش رحمت الهی برگزار شد.

 

حجت الاسلام علیرضا قربانی زاده رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امروز فلسطین به عنوان مصداق مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در خط اول مبارزه با اسرائیل قرار دارد.

 

وی افزود: همانطوری که دشمنان و به ویژه صهیونیست ها روی نمادهای خود حساس بوده و سعی می کنند آنها را برجسته کنند ما هم موظف هستیم در جبهه انقلاب و مقاومت، ارزش های انقلابی و مقاومت را برجسته سازی کنیم.

 

بیشتر بخوانید

دعوت مراجع عظام تقلید برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

آماده باش اورژانس خوزستان برای وقوع سیل احتمالی ناشی از بارندگی

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در نقاط مختلف خوزستان اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اعلام شد

قربانی زاده گفت: به مناسبت روز جهانی قدس چندین کار نمادین از جمله برافراشته شدن پرچم فلسطین و پویش غذای مقلوبه را داشتیم که با استقبال خوب خانم ها در اهواز مواجه شد.

 

وی افزود: غذای مقلوبه یک جنبش زنانه ضدصهیونیستی و یک غذای خاص است که زنان فلسطین کنار مسجد الاقصی می پزند و سپس آن را در سینی بزرگ بر می‌گردانند و غیر مستقیم اشاره به سرنگونی رژیم اسرائیل دارند. فکر می کنم این پویش برای اولین بار در کشور توسط بانوان اهوازی برگزار شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تشکر از هم استانی های عزیز به جهت حضور حماسی در راهپیمایی ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن ماه گفت: امیدواریم فردا مردم غیور خوزستان مثل همیشه به میدان آمده و مجددا یک حماسه دیگر خلق کنند.

 

گفتنی است راهپیمای روز قدس در ۲۹ شهرستان، ۴۴ بخش و تمام روستاهای استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار