بیانیه مشترک مجامع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی قم در آستانه روز جهانی قدس

مجامع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی قم در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه مشترکی تأکید کردند که شب و روز خود را به امید نابودی رژیم منحوس صهیونیستی می‌گذرانیم.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۶۸
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

بیانیه مشترک مجامع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی قم در آستانه روز جهانی قدس

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسمِ رَبِّ القُدس

لَتَجَدنَّ اشَّدَ النّاسِ عَداوَةً للّذینَ آمنو الیَهودَ والَّذینَ اَشرَکو(آیه ۸۲ مائده )

به‌ يقين از ميان مردم، يهود و مشركان را سرسخت‌ترين دشمن نسبت به مؤمنان خواهى يافت....(آیه ۸۲ مائده )

پس از گذشت هفت دهه از ظهور نطفه حرام و کلمه خبیثه رژیم موقت صهیونیستی، در آستانه روز قدس، ما فرزندان علی، موضع خود را نسبت به این غده سرطانی چنین خاطرنشان می‌کنیم:

جهانیان باید بدانند که تنفس و حضور این رژیم مستکبر در هر لحظه و در هر نقطه، موجب خسران روز افزون و نگون بختی بشریت می‌شود.

در دورانی که پرچمدار کذّابِ شعار آزادی یعنی آمریکا، به همراه همدستانش و به کمک غول رسانه، دیدگان را به هر تصویری جز‌ مظلومیت فلسطینیان سوق می‌دهد و اذهان را از مقابله با این لکّه ننگ پاک می‌کند، باید مبارزه برای آزادی قدس را برای هر فرد آزاده‌ای واجب دانست.

ما دانش آموزان استان قم بر خود واجب می دانیم با نگاه به آرمان‌های امام عظیم الشأن و ولی امر مسلمین، جا پای شهدای رشید این مسیر نهاده و با زنده نگه داشتن یاد علمدار این طریق حاج احمد متوسلیان، نسبت به صهیونیست‌ها و هم کیشان آنها اعلام برائت و عداوت نمائیم؛

ما فرزندان حیدر کرّار، با ندای "نحن جیش محمد قادمون"، قدم به قدم به دروازه خیبر نزدیک می‌شویم و با اتحاد هر چه بیش‌تر بین خویش و سایر مسلمین، شب و روزمان را  با امید نابودی شما می‌گذرانیم تا باری دگر با تبر زدن به ریشه نجس شما و فتح قدس، صیحه الله اکبر را در جهان طنین انداز کنیم.

همانا که آیه "و مکرو و مکر الله و الله خیر الماکرین " به خوبی اوضاع کنونی شما و خانه عنکبوتی‌تان را نشان می‌دهد؛ چندی نمانده تا غیور مردان و شیر زنان جبهه مقاومت‌ از هر نقطه چون عذاب الهی بر سرتان نازل شوند و هر آن، آرامش را از شما حرام کنند؛ باشد که چنان بترسید که در عوضِ خروج گلوله از لوله سلاح‌هایمان، رزمنده و مجاهد ببینید؛ آری بترسید و از این ترس بمیرید.

مردم مقاوم و دلیر فلسطین باید خدا را برای وجود شما سپاس گفت، قطعاً که رزمنده‌هایتان سربازان رسول خدا و شهدایتان مصداق آیه "ولاتحسبن الذین قتلوا...." هستند.

ما حمایت از شما و حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه خویش و فریضه الهی تلقی می‌کنیم؛ همانا که مشت‌هایمان تداعی گر پرتاب سنگ از مشت‌هایتان و فریادهایمان سلام و صلواتی بر ارواح از جان گذشتگان مسیر فتح قدس است.

دیدار ما، شما و سایر مسلمین: بیت المقدس، مسجد الاقصی یک نماز جمعه به زودی زود به امامت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف.

ارسال نظرات
آخرین اخبار