خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلاله:

روز قدس تجلی وحدت و اتحاد اسلامی مسلمانان است/حضور در راهپیمایی روز قدس قوت قلب مبارزان فلسطینی خواهد بود

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: تجلی وحدت مسلمانان در ابتکار هوشمندانه امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس،در راستای عدم فراموشی مسئله فلسطین است.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۴۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

روز قدس تجلی وحدت و اتحاد اسلامی مسلمانان است/حضور در راهپیمایی روز قدس قوت قلب مبارزان فلسطینی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه ناحیه کلاله طی بیانیه ای از عموم مردم روزه دار ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار شهرستان کلاله برای حضور در برپایی راهپیمایی باشکوه روز قدس دعوت بعمل آورده است.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تجلی وحدت و اتحاد اسلامی مسلمانان در ابتکار هوشمندانه و دوراندیشانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، در راستای عدم فراموشی مسئله فلسطین و مقابله با تلاش گسترده دشمنان جهان اسلام برای محو مقاومت و یا به حاشیه راندن موضوع فلسطین از مسایل اصلی منطقه و جهان اسلام است .

ملت بزرگ ایران عزیز با درک شرایط حساس فعلی با حضور حماسی و ایستادگی انقلابی خود در روز قدس و دفاع از آرمان فلسطین نشان خواهند داد که دفاع منطقی از دستاوردهای انقلاب، مبارزه با دشمن کودک کش و تفرقه افکن صهیونیسم غاصب را فراموش نخواهند کرد و همچنان یار مظلوم چه در فلسطین، یمن، سوریه، بحرین و دیگر نقاط جهان خواهند بود.

مردم با الهام از آموزه‌های جاودان حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به ندای  مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ ای با شرکت گسترده، پرشور و توفندهٔ خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، در صفوف به هم فشرده روز جمعه ۲۵ فروردین حضوری حماسی و عاشورایی دارند و با قدوم با صلابت خویش  ضمن حمایت از مردم مسلمان و ستمدیدهٔ فلسطین موجب قوت قلب مبارزان فلسطینی در ادامه راه مقدسشان شوند.

سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی

فرمانده سپاه شهرستان کلاله

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار