فرمانده سپاه استان بوشهر:

دشمنان در خاکریزهای مختلف مجبور به عقب نشینی شده‌اند

سردار رزمجو در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیر اظهار داشت: سرزمین ایران اسلامی تبدیل به جهاد فی سبیل الله شده است و دشمنان در خاکریز های مختلف مجبور به عقب نشینی شده اند.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۷۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹

دشمنان در خاکریز های مختلف مجبور به عقب نشینی شده اند

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر عصر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و همچنین تسلیت و تعزیت فرارسیدن شب های پر برکت قدر و نیز سالروز شهادت حضرت علی علیه‌السلام گفت: انقلاب اسلامی در حال رشد و گسترش در سطح جهانی است و بسیاری از قله های جغرافیای جهانی را فتح کرده است.

 

سردار رزمجو با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در حال عقب نشینی هستند بیان کرد: ایران اسلامی با قوی شدن از لحاظ معنویت، ایثار، فداکاری و هم از لحاظ نیروی انسانی و تجهیزات آن چنان قوی و قدرتمند شده است که در زمین و هوا و دریا و در اصول و اعتقادات به پایبندی به ارزشهای الهی و رسیدن به قدرت هم ردیف کشورهایی قرار دارد که صاحب نظر در مقیاس جهانی هستند.

 

وی افزود: امروز با جایگاهی رسیده ایم که مستکبران جهانی اعتراف کرده اند که از طریق قدرت نظامی هیچگونه توانی برای مقابله با جمهوری اسلامی ندارند واین سرشار از امید موفقیت و اقتدار جهانی است.

 

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر اظهار کرد: امام بزرگوار ما نوید این انقلاب را اتصال به انقلاب امام عصر داده است و در ادامه مقام معظم رهبری همچنان این نوید را تکرار می کند و ما هم یقین داریم که سعادت، منزلت، اعتبار و قدرت ما در عالم وابسته به درخشش انوار الهی و نور ولایت به خوبی در میدان های بزرگ و کوچک قدرت نمایی کرده است‌ و این قدرت نمایی پتانسیل استکبار جهانی را بی خاصیت کرده است.

 

سردار رزمجو گفت: با قدرتی که امت و ولایت با هم به وجود آورده اند، امروز همه گزینه های دشمن به زباله دان تاریخ سپرده شده است.

 

سردار رزمجو با بیان اینکه قدرت رهبری و مردم و شهدا و جانبازان و ایثارگران توانسته است دشمن را به زانو در بیاورد اظهار کرد: در اوج نابرابری قدرت دشمن با جمهوری اسلامی ایران در عین حال در اوج قدرت جهانی هستیم.

 

سردار رزمجو بیان کرد: سرزمین ایران اسلامی تبدیل به جهاد فی سبیل الله شده است و دشمنان در خاکریز های مختلف مجبور به عقب نشینی شده اند.

 

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر رمز موفقیت و پیروزی در جهان را توکل بر خدا دانست و گفت: هر گاه که به خداوند نزدیک تر شده ایم و ارزش های الهی را در خودمان تقویت کردیم پیروزی های ما نیز بیشتر از گذشته خواهد شد.

 

وی ادامه داد: امروز قدرت های جهانی در هم شکسته شده است و امروز در تمام عالم، اسلام ذلت ناپذیر شده است و این از معجزات الهی و ویژگی های انقلاب اسلامی است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار