خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

آزمایش الهی امری مستمر و فراگیر است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع کارکنان سپاه میانه، امتحان الهی را وسیله ای برای تنبه و تربیت انسان امتجان اها عنوان کرده و گفت: آزمایش الهی امری مستمر و فراگیر برای رشد و تربیت عموم بشریت است.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۵۸
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام روح الله مهدی نیا قطعی بودن سنت الهی برای عموم افراد را متذکر شد و اظهار داشت: این سنت الهی وسیله ای برای رشد و نیل به مراتب بالاتر جریان می یابد و از آنجا که مراتب روحی و معنوی انسان ها متفاوت است، نوع آزمایش و زمان آزمون هر فرد متناسب با درجات معنوی مختص او بوده و با دیگری متفاوت است.

   وی با بیان اینکه نهان و آشکار مخلوقات بر خداوند پوشیده نیست، متذکر شد: آزمون الهی چیزی بر علم خداوند نمی افزاید بلکه این آزمون برای رفع جهل بشر از مراتب وجودی خود و فهم میزان توانایی و استعدادهایش می باشد.

   حجت‌الاسلام مهدی نیا تربیت و رشد انسان به سمت کمال، خالص سازی ایمان مومنین و رفع کدورت و تیرگی های ناشی از ارتکاب گناهان را از مهمترین اهداف سنت امتحان الهی برشمرد و افزود: سنت امتحان الهی، نیات درونی افراد را فعلیت بخشیده و نوع مواجهه با آن، معیار کیفر و پاداش اخروی قرار می گیرد.

   بمناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان، کارگاه آموزه های قرآنی و اخلاقی با موضوع تبیین سنت های الهی، در بین کارکنان سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار