خبرهای داغ:

استاندار: سهم نخبگان در توسعه و آبادانی خوزستان پررنگ تر از گذشته خواهد شد

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه زیرساخت ها در استان خوزستان باید با شتاب بیشتری توسعه و بازسازی شود گفت: با استفاده از همفکری هایی که صورت می گیرد، سهم نخبگان استان در توسعه و آبادانی خوزستان پررنگ تر از گذشته خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۰۷۹
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ علی اکبر حسینی محراب شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی با نماینده ولی فقیه، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و ائمه جمعه استان در محل استانداری خوزستان اظهارکرد: ظرفیت های اقتصادی و موقعیت استراتژی این استان بر همگان آشکار است.

 

وی ادامه داد: این ظرفیت ها برای خدمت بهتر به مردم و جامعه اسلامی باید شناسایی و بکارگیری شود تا حرکت روبه جلوی خوزستان با شتاب بیشتری همراه شود.

 

نماینده عالی دولت در خوزستان بر توانمندی هرچه بیشتر بدنه اجرایی استان جهت رفع مشکلات تاکید کرد و گفت: در این زمینه نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، ائمه جمعه شهرستان ها، ارکان قضایی، امنیتی و انتظامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین خود مردم می توانند به ارائه نظرات و مشاوره های کاربردی بپردازند.

 

وی با تاکید بر اینکه سهم نخبگان در توسعه و آبادانی استان پررنگ تر از گذشته خواهد شد ادامه داد: خوزستان از جمله استانهای است که از سوی مقام معظم رهبری و شخص رئیس جمهور مورد توجه است.

 

استاندار خوزستان اضافه کرد: بر همین اساس از همه توانمندی های مدیریتی، کارشناسی و اجرایی برای بهبود رضایت عمومی در استان استفاده می شود.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه از نقدسازنده استقبال می کنیم ادامه داد: همه تلاش بدنه اجرایی استان ایجاد رفاه اجتماعی در استان و محرومیت زدایی ها است.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور میدانی در شهرستان ها و پیگیری مشکلات مردم و همچنین تصمیم گیری در خصوص پروژه ها و زیرساخت های مناطق مختلف استان با جدیت آغاز شده است و انتظار داریم با هماهنگی های بین بخشی که صورت می گیرد، زمینه ای برای رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از نظام و دولت را فراهم کند.

 

استاندار خوزستان موضوع اشتغالزایی را یکی از محورهای مهم در موضوعات اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: باید توجه داشت که توسعه سرمایه گذاری در استان یکی از مولفه های مهم در تحقق شعار سال و همچنین کاهش نرخ بیکاری محسوب می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار