خبرهای داغ:
فرمانده شبستر:

باید طرح محله اسلامی در راستای حل مشکلات مردم اجرا شود

تبریز- فرمانده سپاه شبستر گفت: باید طرح محله اسلامی با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج و با همراهی ائمه جمعه، جماعات، متنفذین و ظرفیت های مردمی در بخش های مختلف شهرستان شبستر در جهت حل مشکلات مردم اجرا شود.
کد خبر: ۹۵۰۲۸۳۱
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهمن داستان درنشست هم اندیشی قرارگاه تحقق محله اسلامی سپاه شبستر محله محوری را ضرورتی اجتناب ناپذیر برای اجرای برنامه بسیج دانست.

وی اظهارداشت: در حوزه محله محوری اولویت بر روی شناسایی مخاطبینی است که از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیاز به کمک دارند و در صورتی که این طرح خوب اجرا شود قطعا در محله مفید واقع خواهد شد.

داستان در ادامه با اشاره به وظیفه سنگین مدیران بسیج محلات، مردمی بودن را مهمترین وظیفه آنان دانست و افزود: مدیران محلات باید مشکلات مردم را به صورت دقیق‌  شناسایی  و برای حل آنها ابتدا از مراجع خاص مطالبه گری نموده و سپس پیگیر اجرای آنها توسط متولیان امر شوند.
وی رفع محرومیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را از جمله اهداف اصلی محله محوری عنوان و بیان کرد:  ایجاد مدیریت محلات در بسیج  با برنامه های مدون و چند مرحله ای با حضور نخبگان هر محله و الگوگیری از مدل های موفق  و منسجم یکی ازابتکارات مسلم طرح محله اسلامیست.که باید اجرا شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار