مسئول هیات رزمندگان اسلام اشکفتک خبر داد؛

ذبح گوسفند و پخت 930 پرس غذای گرم

مسئول هیات رزمندگان اسلام اشکفتک گفت: در ایام میلاد با سعادت کریم اهلبیت عصمت و طهاذت علیهم السلام حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام، 930پرس غذا تهیه و تقدیم روزه داران منطقه غرب شهرکرد شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۶۹۸
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول هیات رزمندگان اسلام اشکفتک با تبریک فرخنده میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام، افزود: به مناسبت میلاد با سعادت سبط اکبر، یک راس گوسفند به مبلغ 7 میلیون و یکصدهزار تومان خریداری و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ذبح و 35 بسته گوشت گرم  بین عزتمندان غرب شهرکرد توزیع شد.

یوسف سلیمانی منفرد، با اشاره به پخت غذا در این ایام فرخنده گفت: در دو مرحله غذای نذری تهیه و توزیع شد، در مرحله نخست330 پرس برای ضیافت افطاری شرکت کنندگان در مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و محفل انس با قرآن کریم که با حضور پر شور مردم در حسینیه گلزار شهدا اشکفتک برگزار شد پخته و تقدیم شد و در مرحله دوم نیز 600پرس غذای گرم  نذری تهیه و تقدیم مردم عزیز غرب شهرکرد شد.

وی، به هزینه های پخت 930 پرس غذا به مبلغ 46میلیون و 800 هزار تومان ، ذبح گوسفند،7 میلیون و یکصدهزار تومان و تهیه 500بسته گز و شکلات و تجلیل از فعالان قرآنی اشاره کرد و  ادامه داد: با کمک مردم عزیز و خیرین24 میلیون و990 هزار تومان در این راستا هزینه شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار