خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

مردم سرمایه کشور هستند/جذب حداکثری، مردم را تبدیل به فرصت می‌کند

سردار شاهوار پور گفت: امروزه در صورت جذب حداکثری مردم می‌توان از ظرفیت مردمی برای تبدیل تهدید ها به فرصت عمل کرد، همچنان که دوران جنگ اقدامات مردم رمز موفقیت ها بود.
کد خبر: ۹۵۰۲۳۰۸
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در نشست هم اندیشی مدیران عامل و فرماندهان و مدیران بسیج صنعت آب و برق خوزستان گفت: دیدگاه‌ها نسبت به مردم و شهروندان باید تغییر کند زیرا اکنون اگر بتوانیم آنها را در کنار خود نگهداریم تبدیل به فرصت خواهند شد.

 

او با بیان اینکه امروز نیاز به مقابله با جنگ ترکیبی دشمن وجود دارد افزود: آنان از اینکه حمله زمینی و هوایی کنند ناامید شده اند و تنها امیدشان به «حرکت های داخل» کشور است و باید آنها را فعال و مدیریت کنند که از فضای مجازی نیز استفاده خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان با اشاره به دوران جنگ تحمیلی یادآور شد که آن زمان همه اقدامات دلی و از سوی مردم صورت می‌گرفت که دلیل رمز موفقیت آن هم همین بود.

 

به گفته این فرمانده ارشد سپاه در دوران اوایل جنگ تحمیلی ۲ طرز تفکر وجود داشت؛ یکی حامی سازش و دیگری مقاومت؛ سرانجام اما با حرکات مردمی، مقاومت به پیروزی رسید.

 

سردار حسن شاهوار پور بیان کرد که تنها در یک فقره و بر اساس آمار رسمی، عربستان سعودی ۱۵۰ میلیارد تومان برای جنگ علیه ایران به صدام کمک کرد اما بهره گیری از توانایی های بومی و شناخت ضعف های دشمن باعث انجام عملیات‌های بزرگ و تلفات سنگینی علیه رژیم بعث شد.

 

البته او سیاست‌های رهبر انقلاب را در برهه‌های حساس تاریخ از جمله حمله صدام به کویت و تجاوز آمریکا به عراق را بسیار حائز اهمیت خواند که در دوران حکومت خودخوانده داعش نیز با «سیاست دفاع از حرم» موجب نشان دادن اقتدار ایران در منطقه شد.

مردم سرمایه کشور هستند/جذب حداکثری، مردم را تبدیل به فرصت می‌کند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار