همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه(س) انجام گرفت؛

برپایی اجتماع «مادر امت» در قم

به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران و سالروز وفات ام المومنین حضرت خدیجه کبری (س) اجتماع مادر امت در جوار مزار شهید محمدعلی مبارک در محله فاطمیه پردیسان برپا شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۵۱
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۲

برپایی اجتماع «مادر امت» در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این اجتماع در راستای تبیین نقش جایگاه زنان در اسلام و شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حمایت از پررنگ‌تر شدن زندگی عفیفانه در جامعه با حضور خانواده شهدا و جانبازان، مادران انقلابی، پیروان و شیفتگان حضرت خدیجه (س) و همچنین با حضور میهمان ویژه خانم ایموتسو بانوی مسلمان شده از کشور ژاپن برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه پردیسان در بخشی از این اجتماع گفت: مردم با بالاترین درصد به این نظام رای آری دادند؛ این نظام، نظام جمهوری اسلامی ایران است و شهدا با خون خودشون از ما تعهد و امضا گرفتند که این نظام را حفظ کنیم. 

 

وی افزود: ما نباید اجازه بدهیم دشمنان از فرصت استفاده کنند و جمعی غافل را جهت نابودی نظام درون کشورمان تحریک و تهییج کنند.

 

گفتنی است این برنامه با مشارکت و همراهی کمیته بانوان جهادگر روشنا، قرارگاه اساتید و طلاب انقلابی، جهادگران حوزوی و پایگاه مسجد فاطمه الزهرا (س) پردیسان برپا شد.

 

همزمان با اجرای این برنامه، خدمات جهادی میز مشاوره خانواده، میز طب سنتی، میز عفاف و حجاب و چای آتشی نیز به شرکت کنندگان ارائه شد.

برپایی اجتماع «مادر امت» در قم

برپایی اجتماع «مادر امت» در قم

 انتهای پیام/ ملایی

ارسال نظرات
آخرین اخبار