خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد؛

دشمنان در تلاش برای دوری جوانان و نوجوانان از فرهنگ عفاف و حجاب اند

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه هدف دشمن دوری جوانان و نوجوانان ما از عفاف و حجاب است گفت : یکی از مطالبات جدی مردم و مسئولان مقابله با هنجارشکنان عفاف در جامعه است
کد خبر: ۹۵۰۱۳۸۹
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: امت اسلامی ایران هرگز در خصوص عدم رعایت حجاب در جامعه کوتاه نخواهد آمد.مطالبه جدی مردم ، مقابله با هنجارشکنان عفاف در جامعه

 

وی با اشاره به اینکه مردم در مقابل ناهنجاری‌های حجاب در جامعه برخورد زبانی داشته باشند، افزود: وقتی مسئله‌ای عمومیت پیدا کرد قانون می‌شود و قانون الزاماتی دارد که باید در جامعه رعایت شود.

 

امام جمعه اهواز ادامه داد: سال‌ها است شبکه‌های خارجی در خصوص فرهنگ برهنگی تبلیغ می‌کنند و شبکه‌های ماهواره‌ای مختلفی به دنبال این هستند تا ایمان ما را مورد هدف قرار دهند.

 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا جوانان و نوجوانان ما را از فرهنگ عفاف و پوشیدگی دور کند گف: امروزه در سایه برهنگی در خارج از کشور جلوی چشم مردم به زنان تجاوز می‌کند و کسی واکنش نشان نمی‌دهد، عمده جنایت‌ها در دنیا در سایه همین برهنگی اتفاق افتاده است.

 

وی ادامه‌داد: دشمنان ما با ایجاد داعش، کرونا و تحریم‌ها به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند که باید به خوبی آن‌ها و هدفشان را شناسایی کنیم تا بتوانیم همچنان که دانشمندان ما در دوران کرونا موفق به تولید واکسن شدند؛ در عرصه‌های دیگر نیز دشمن را شکست دهیم.

 

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود فرا رسیدن ۱۲ بهمن روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به ۱۳ فروردین روز طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان بر ضرورت حفظ حرمت این ماه مبارک تاکید کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار