تشرف بسیجیان پایگاه امیرالمومنین(ع) قم به مناطق عملیاتی جنوب کشور

فرمانده پایگاه امیرالمؤمنین(ع) پردیسان گفت: امسال ۴۵ نفر از بسیجیان پایگاه امیرالمؤمنین(ع) مصلی پردیسان و اقشار محلات به مناطق عملیاتی جنوب کشور ویژه ایام نوروز اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۹۲
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

تشرف بسیجیان پایگاه امیرالمومنین(ع) قم به مناطق عملیاتی جنوب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اردوی راهیان نور به همت ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، حوزه شهدای مدافع حرم و همکاری پایگاه امیرالمؤمنین(ع) پردیسان با استقبال آحاد مردم و بسیجیان به مدت ۴ روز برگزار شد.

حجت‌الاسلام امیری، مدیر عقیدتی و نظارت حوزه شهدای مدافع حرم با اشاره بر اهمیت اردوی معنوی راهیان نور عنوان کرد: آثار و برکات اردوی راهیان نور و حضور پرشور جوانان و آشنایی آنان بافرهنگ ایثار و شهادت است؛ حضور در مناطق عملیاتی جبهه‌ها خود یک مطالعه عملی درباره تاریخ انقلاب و دل‌سپردگی جوانان انقلابی به ولایت است.

 وی افزود: آثار این اردو بیش از اردوی علمی در دانشگاه هست، چراکه سفر چندروزه‌ای به دل تاریخ انقلاب باعث عوض شدن حال و هوای روحیه جوانان می‌شود و روحیه ولایت‌پذیری و غیرت و ایثار و تعاون در آنان تقویت می‌شود و تأثیر فضای معنوی این اردو تا مدت‌ها در دل جوانان و تمام اقشار جامعه می‌ماند و این حال را با خود به محل زندگی خود می‌برند و باعث آرامش و روحانیت سطح جامعه می‌شود.

همچنین ولی زاده، فرمانده پایگاه امیرالمؤمنین(ع) نیز ضمن تبریک سال نو و بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن هدف از برگزاری این اردو را تغییر سبک زندگی، کادرسازی، روحیه بخشی و دور شدن جوانان از فضای مجازی و وارد شدن به فضای معنوی و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و شهدا دانست.

تشرف بسیجیان پایگاه امیرالمومنین(ع) قم به مناطق عملیاتی جنوب کشور

گفتنی است زائران بسیجی اعزامی در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی فتح المبین، یادمان سیدالشهدا و منطقه عملیاتی فکه، یادمان محل شهادت شهید آوینی، یادمان شهدای تنگه چذابه، شهدای هویزه و طلائیه، شلمچه و یادمان پادگان دوکوهه بازدید کردند.

 این برنامه با برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی و برنامه‌های مفرح و متنوع دیگر و روایتگری حجت‌الاسلام فاطمی نسب راوی خاطرات هشت سال حماسه همراه بود.

انتهای پیام/ قنبری

ارسال نظرات
آخرین اخبار