خبرهای داغ:

ساخت و راه اندازی ۲۰ مجتمع بزرگ دامپروری در خوزستان

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: ۲۰ مجتمع بزرگ دامپروری به زودی در استان ساخته و راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۰۵۰۵
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، عبدالامیر نیرومند گفت: خوزستان به عنوان بزرگ‌ترین جلگه کشاورزی کشور دارای اقلیمی متنوع است و همین امر سبب شده انواع دام و طیور پرورش داده شود.ساخت و راه اندازی ۲۰ مجتمع بزرگ دامپروری در خوزستان

 

وی افزود: باتوجه به سابقه دیرینه دامپروری در خوزستان، انواع فعالیت‌های این حوزه شامل؛ دامداری، مرغداری، زنبورداری و پرورش آبزیان به صورت سنتی و صنعتی انجام شده است و تاکنون رونق خوبی داشته است.

 

نیرومند به تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف برای توسعه بخش دامپروری از سوی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه دام، علاوه بر دامداری‌های صنعتی و سنتی و ۲۰ مجتمع بزرگ دامپروری فعال در استان در زمینه تولید گوشت قرمز و شیر، سرمایه گذاری کلان برای راه اندازی ۲۰ واحد بزرگ صنعتی دیگر دامپروری درحال پیگیری است.

 

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان می‌گوید: با ساخت و راه اندازی این واحد‌های بزرگ دامپروری، حلقه‌ها و واحد‌های کوچکتر نیز به چرخه تولید گوشت قرمز در استان خوزستان اضافه خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار