دبیر اجرایی قرارگاه ۱۹ دی قم:

امنیت روانی و اجتماعی مردم خط قرمز قرارگاه نوزده دی استان قم است

دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم با تاکید بر نگرانی و دغدغه مردم از برخی مظاهر ناهنجاری، گفت: حفظ آرامش روانی و اجتماعی خانواده‌ها و مردم، خط قرمز قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی قم است.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۴۱
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

امنیت روانی و اجتماعی مردم خط قرمز قرارگاه نوزده دی استان قم است

مهدی علی بابایی در گفت وگو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به اجرای طرح کریمه اهلبیت(س) در قم، بیان کرد: بنا بر ارسال گزارش‌های مردمی مبنی بر مزاحمت اراذل و اوباش و عده‌ای افراد سودجو و هنجارشکن در بوستان غدیر قم و اختلال در امنیت روانی و اجتماعی همشهریان، موضوع پس از دستور قضایی به اصلی‌ترین دغدغه نیرو‌های انتظامی و امنیتی تبدیل شد و طی سه هفته نسبت به پاکسازی بوستان اقدام شد.
دبیر اجرایی و سخنگوی قرارگاه نوزده دی بیان داشت: حفظ شئونات اسلامی در شهر کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) و آرامش و امنیت روانی و اجتماعی مردم خط قرمز قرارگاه است و اراذل و اوباش و هنجار شکنان بدانند اگر نسبت به اصلاح رویه اخلاقی و عملکردی خود اقدام نکنند با سد محکمی به نام قانون برخورد خواهند کرد و سربازان جان بر کف حافظ نظام و انقلاب در شهرم مقدس قم اجازه خود‌نمایی و هنجار شکنی را به احدی در این استان نخواهند داد.
وی در ادامه تصریح کرد: ما در این طرح بدنبال ایجاد شرایط مناسب برای تفریح سالم عموم مردم در سطح شهر و بوستان‌ها هستیم و به هیچ عنوان علاقمند به برخورد و انجام اقدامات سلبی نبوده و نقش بستن لبخند رضایت و آرامش در چهره همشهریان به عنوان هدف اصلی خود دنبال می‌کنیم.
علی بابایی تأکید کرد: بیش از ۹۸ درصد از فعالیت‌های قرارگاه ۱۹ دی قم ایجابی و ترویجی است اما متأسفانه عده‌ای دوست ندارند آرامش مردم را ببینند و با انجام اقدامات ذکر شده بدنبال سلب آرامش روانی و اجتماعی مردم هستند.
دبیر اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم با اشاره به ضرورت و اهمیت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح عموم مردم، بیان داشت: اگر عموم مردم در خصوص منکرات و معروفات حساسیت داشته باشند و در مورد کار‌های منکر تذکر زبانی و در خصوص معروفات نیز تشویق و تحسین آشکار انجام دهند، ریشه بسیاری از گناهان خشکیده شده و زمینه جلب رضایت حضرت ولی عصر(عج) فراهم می‌شود.
وی در پایان با آرزوی سالی پر خیر و برکت برای عموم مردم استان، از همشهریان عزیز درخواست کرد در همه حال امر به معروف و نهی از منکر را در اولویت همه فعالیت‌های روزمره خود قرار دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار