خبرهای داغ:

ایجاد اولین ویترین یادبود شهید مدافع حرم در موزه دفاع مقدس خرمشهر

پوربچاری گفت: با توجه به اینکه اعتقاد داریم، جبهه مقاومت تداوم دوران دفاع مقدس است به همین منظور در اولین اقدام یک ویترین جدید به شهید مدافع حرم «علی منیعات» اختصاص دادیم.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۰۶
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوزستان؛ سرهنگ دوم پاسدار «مهدی پوربچاری» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر ، ضمن خبر ایجاد اولین ویترین یادبود شهید مدافع حرم شهرستان خرمشهر «علی منیعات» در موزه دفاع مقدس خرمشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتقاد داریم، جبهه مقاومت تداوم دوران دفاع مقدس است به همین منظور در اولین اقدام یک ویترین جدید به شهید مدافع حرم «علی منیعات» اختصاص دادیم.

 

وی افزود: این ویترین شامل لباس شهید، تسبیح و قرآن شهید به همراه عکس و وصیت نامه این فرزند برومند خرمشهر است که در معرض دید نسل جوان و مخاطب راهیان نور قرار گرفت.

 

پوربچاری با اعلام خبر حضور روزانه بیش از چند کاروان دانش آموزی و دانشجویی از سراسر کشور در موزه جنگ خرمشهر گفت: طی چند وقت اخیر شاهد حضور کاروان‌های مختلف دانش آموزی و دانشجویی از سراسر استان و دیگر نقاط کشور در مناطق عملیاتی جنوب و یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان هستیم که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر نیز به عنوان اولین موزه جنگ کشور یکی از مقاصد ثابت و همیشگی این عزیزان است.

 

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر یادآور شد: با تدابیر سردار مرادحاجتی قصد داریم محتوای موزه را گسترش داده و همزمان نسبت به بازسازی محیط کنونی که حالت فرسودگی پیدا کرده، اقداماتی اساسی انجام دهیم تا مخاطب نسل جوان ما بهتر بتواند با محتویات ارزشمند مرکز فرهنگی دفاع مقدس ارتباط برقرار کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار