خبرهای داغ:
امام جمعه فامنین:

تمام ارزش‌های جامعه در نماز نهفته است

همدان-امام جمعه فامنین گفت: ارزش‌های جامعه همه در نماز نهفته و نماز تمرین و تقویت ارزش‌ها در وجود خود و در جامعه است.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۹۸
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام باب الله غفاری در اجلاس نماز شهرستان فامنین با موضوع نماز، مدرسه، مسجد، خانواده و معلمان آینده که با حضور مردم شهرستان فامنین برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری اجلاس نماز در شهرستان فامنین نیاز بود و این نقطه شروعی برای مدارس و مساجد است.

وی اضافه کرد:  در زندگی بشری ارزش‌هایی وجود دارد و یکی از این ارزش‌ها رعایت حقوق دیگران است و تعدی به حقوق دیگران ضد ارزش است.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: انسان‌های دارای هدف، حرکت هوشمندانه و هدفمندسازی را مورد تحسین قرار می‌دهند و انسان‌های بی‌هدف در جامعه جایگاهی ندارند و این یک ارزش است.

وی با بیان اینکه وحدت در جامعه بشری یک ارزش است و جامعه‌ای که دارای تشدد است ضد ارزش است، اضافه کرد: داشتن رهبر واحد در جامعه ارزش است و آن جامعه از یک انسجام خاصی برخوردار است.

غفاری گفت: رعایت بهداشت در جامعه بشری  و وقت‌شناسی یک ارزش است و جامعه بشری انسان‌های وقت‌شناس را مورد تحسین قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش‌هایی که شمرده شد و دیگر ارزش‌های جامعه همه در نماز نهفته و نماز تمرین و تقویت ارزش‌ها در وجود خود و در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار