خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تهران:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه ای ممتاز در ۴ دهه اخیر شناخته می شود / پاسداران ، حافظ خون شهدا و پرچم ولایت امام زمان (عج) هستند

آیت الله صدیقی گفت: یکی از شاخصه های امامین انقلاب اسلامی آیه شریفه " أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم" بوده و این ویژگی را در پاسداران انقلاب اسلامی نیز به کرات مشاهده می کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۵۲
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه ای ممتاز در ۴ دهه اخیر شناخته می شود / پاسداران ، حافظ خون شهدا و پرچم ولایت امام زمان (عج) هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در جمع پاسداران سپاه نینوا گلستان گفت: این انقلاب مقدس با تدبیر بی نظیر حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و یک سیستم حکمرانی ۲۵۰۰ ساله را ساقط کرد و بعد از آن وظیفه پاسداری و حفاظت از این انقلاب برعهده سپاه قرار گرفت لذا شما عزیزان ، پاسدار خون شهدا و پرچم ولایت امام زمان (عج) هستید.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک مجموعه ممتاز و مقتدر در طول دوران انقلاب ، دوران دفاع مقدس و بعد از آن است که لحظه ای از آرمان های انقلاب دست نکشیده است.

صدیقی اظهار داشت: به شما برادران و خواهران سپاهی توصیه می‌کنم روزی یک آیه قرآن کریم را با تفسیر و درک درست در محیط خانه فرابگیرید تا اثرات آن را در تربیت فرزندان خود ببینید.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: یکی از شاخصه های امامین انقلاب اسلامی آیه شریفه " أَشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم" بوده و این ویژگی را در پاسداران انقلاب اسلامی نیز به کرات مشاهده می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار